Golfy Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Ja da, listene skal av...:) Men venter til jeg får fangere,grill og baklykter som jeg har ventet på i tre uker nå.. Og vet du hva Granada3.0GL?Ingen her på golf forumet som bryr seg overhodet om hva du mener.Jeg vil nå si at Granada er 10 ganger mer rånete og shabby enn en Golf..So fuck off. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Legge ned Bakvisker kan du også gjøre, er en enkel jobb tar deg ca 5 min: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Legge ned Bakvisker kan du også gjøre, er en enkel jobb tar deg ca 5 min: Det er gjort;) Driver og lakkerer noen innvendige detaljer nå og skal sette inn nytt speedometer med turteller i morgen.Tror jeg lager en post om prosjektet mitt så kan dere følge med på alt jeg gjør. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Trøtt og kjeder meg, dessuten er ikke golf drømmebilen min, alt for råna opp og vanlig, dessuten fwd, Greit nok hvis man liker bilen, 1.8 går jo greit. Sier du som har Granada... Enig i at det finnes mange harry Golf'er, men det finnes MANGE fler harry Granada'er...!!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Før: Etter: (drit i han som sitter i bilen, det er Jeb :P) han karen i bilen var dødspen, noen måte jeg kan komme i kontakt med han på? ;) Golfy: Grattis med Golf :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 på det bilde av den golfen som du sitter inni jeb ser det ut som du går på idrettslinja, tar eg feil nå? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg