villejan Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Hva koster noe slik, og hvilke effekter vil jeg oppnå? Linker til evnt. levrandører? Er det andre ting som må skiftes unde en slik operasjon? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by villejan Hva koster noe slik, og hvilke effekter vil jeg oppnå? Linker til evnt. levrandører? Er det andre ting som må skiftes unde en slik operasjon? er ikke verdt det.kommer på 10k og noe hk for du ikke ekstra omtrent. kjøp heller en 318is motor hvis du ikke vil opp i volum. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Er ikke sikker på dette men sånn som jeg har forstått det så får du en mye hissigere motor med trimkam.. Det med grenrør har jeg ikke så mye peil.. Men sånn som kas sioer så er det sikkert bedre og bytte til en 318is å heller tenke tuning etter det... Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hva kom etter 01.01.96? Akkurat en lov som sier at du må betale nye avgifter med effektøkning over 10%.... Skifter du en motor, så må du betale det en 318 koster. Skifter du kam, så slipper du vel egentlig ikke unna, men den effekten du oppnår er ikke stort mere enn 15-20, og dess uten er det vanskeligere å finne ut av dette når/hvis du måtte på kontroll med bilen! Har vært inne på tanken selv me m3 motor, men vi bor i Norge så da driter jeg i det! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Motorene i 18 og 16 ser helt lik ut, og det er neppe noen som ville finne ut av det uansett.. Og skulle noen finne ut av det ville de nok uansett funnet enhver annen trim.. Kjøp deg en is motor fra sverige eller tyskland og smett nedi.. Koster deg neppe mer enn en 5000kr.. Motorfestene passer rett over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Ja, utseende er vel likt på 316 og 318. Så en må sjekke grundig for å finne ut at du har byttet motor. En kamerat av meg hadde en 91 mod 320 som han puttet en 325 motor i. Han hadde den inne 2 ganger på eu kontroll i løpet av den tiden han hadde den, og det gikk helt greit. Ingen som merket det. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 det jeg mente var at ingen kommer til å se forskjell og hvis de skulle gjøre det så er det ikke mye i avgift da du kan trimme 10% uten avgift Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg