Awex Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Laget en tråd med en del bilder + info om bilen min. Siden jeg har blitt "kjent" med en del folk her på forumet,samt skrevet en hel del poster om bilen min, tenkte jeg kanskje at det er greit å poste noen bilder/litt info om den også, men siden det er gjort under mazda -> 323 forumet så er sjansen liten for at noen kommer til å se den :D Derfor lager jeg en liten link til posten her inne Håper dette er greit for dere moderatorer? -Trond- Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 :d De fleste bruker vel "find new posts" funksjonen? (oppe til høyre på forsiden) Da kommer den opp vettu ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 ja det er det eneste jeg bruker hvertfall.. orker ikke sitte og bla igjenom alle forumene.. det tar tid ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Jeg har aldri brukt den funksjonen, og siden jeg ser på meg selv sopm et relativt gjennomsnittlig menneske så regner jeg jo med at den forblir ubrukt av andre... bortsett fra dere nerder da :D Ok, skal jeg være helt ærlig så har jeg faktisk aldri brukt den, selv om jeg visste at den var der. Kanskje på tide å legge seg til en ny vane? Eneste faren er at surfingen på bilforumet.net blir for effektiv, noe som ikke er bra med tanke på all den tiden jeg må slå ihjel når jeg er på jobb. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 hehehe..... lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg