dahlseng Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Ønsker å kjøpe komplett gti motor helst med girkasse. Ønsker også å kjøpe GTI skjermbreddere og bakspoiler, bakseter som passer i mk1(recaro..), helsotede baklykter, hvite blink front. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 heisann.. jeg har helsvarte baklykter, bakrutespoiler, og en 1.8 gti motor komplett som fortsatt står i bil så du kan prøve den om ønskelig. ta kontakt for mer info mvh RA Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlseng Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 heisann.. jeg har helsvarte baklykter, bakrutespoiler, og en 1.8 gti motor komplett som fortsatt står i bil så du kan prøve den om ønskelig. ta kontakt for mer info mvh RA Er det sånn hella lignende lykter eller sotede klarglass?. er forøvrig interesert i å kjøpe motor og spoiler, men har desverre ikke mulighet til å komme og hente eller se på motoren, så den må fraktes på et annet vis. hvor mye skal du ha for de forkjellige tinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 motoren ønsker jeg 2000,- for. den står i en audi, så bunnpanne og oljpumpen må byttes til en fra golf, ellers bolter den mer eller mindre rett inn. baklyktene vil jeg ha 1000,- for vil du ha alt så slenger jeg med spoileren :) frakt kan jeg undersøke for deg om du sender meg en pm med adressen din. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Ser ut til at det kan bli bra med dette oppi din ja dahlseng! Synes forøvrig at rakriste virker proff og behjelpelig med salg. Slike selgere liker vi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlseng Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Han jeg kjøpte bilen av hadde også en motor som jeg kunne kjøpe, men om den er i dårlig stand og ikke komlett, så hører du fra meg på pm.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 bare si ifra, jeg tar ikke ut denne motoren før noe skal ha den :) så den forbli brukbar lykter var det av interesse? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlseng Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Tekte mest på hella lykter, men jeg sender pm om jeg er interessert litt senere. Om noen har røde eller røde/sota lykter er jeg interesert. Ingen som har skjermbreddere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Tekte mest på hella lykter, men jeg sender pm om jeg er interessert litt senere.Om noen har røde eller røde/sota lykter er jeg interesert. Ingen som har skjermbreddere? jeg har nye orginale hella helrøde og helsotet også, men de er tiltenkt mitt eget prosjekt. bare ikke bestemt meg for hvem av de jeg skal bruke. forøvrig så er disse blitt svært vanskelig å få tak på, om ikke umulig :( Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlseng Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Var det jeg fant ut også, ser di selger nye på bsbildeler, men de er ikke akkurat billige. Gi lyd når du har bestemt deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg