Gå til innhold

Min go'bil 67mod boble. Ottar

Ranger emnet


Ebeth

Anbefalte innlegg

Dagen var her, jeg hadde lenge siklet på en Boble og fant en flott en på finn.no.

det var en boble som var ombygd til en cabriolet og den sto i Staveren. jeg stresset rundt for å ordne prøveskilt, forsikring på bilen,ta ut penger i banken, pakket sekken før jeg og min samboer satte oss på en 4 timers togtur... full av spenning kom vi ENDELIG frem! det var da jeg oppdaget det: Bilen var ikke som på bildene i det hele tatt!! ikke pen i lakken,rustflekker,skakk i bakstilling mm... Gjett hvem som var skuffet!! så da ble det en 4 timers togtur hjem, skuffet..!

kom hjem og satte meg ned på nettet, det var da jeg oppdagen den!!! en fantastisk flott hvit boble som sto på Eidsvold. Dagen etter ringte vi eier og samme dag dro vi til Eidsvold for å se på den. HELT PRAKTFULL var det første som slo meg og jeg slo til og i dag er jeg en stolt eier av den.

Det som er litt spesiellt er at den bare har hatt to eiere før meg og i tillegg sitter orginal radioen i den og ja, den funker!!:thumb

i tillegg har den fått navnet Ottar. ( etter min bestefar som alltid har hatt Boble)

 

skal legge ut bilder etterhvert men akkurat nå står den ett trygt sted på vinterlagring:)

 

boble.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kjempefin bil du har fått deg. De er fine orginale og en kan ha mye glede av de uten å gjøre noe med de.

 

At den er orginal og har hatt få eiere er et godt argument til å holde den slik den er.

 

At det er en 67 modell er også litt morro. Det er flere ting på 67modellen som kun var dette året. Den er også ganske forskjellig fra den amerikanske 67modellen. Dette var den siste modellen som hadde liggende frontlykter.

 

Er det 1300 eller 1500 motor i bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår