B.T.i Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Det var en snill tanke ! Vett du va denne sensor/styrings enheten jeg har plugget ut har som funksjon? Siden når jeg plugger den ut, så sviver motoren mye bedre på tomgang, ikke noe forskjel på vanlige kjøring. Trykk her Å kossen stilles tomgangen på denne 1.6 monotronic driden :P? Me eingang eg røre gassvire, så lige ikkje motoren det! Bjunne å juksa, før an stoppe. finne ikkje sånn skrue som regulere åpning på spjell heller :( Takker for alle svar, bjunne vel å nærma meg ein løysning håbe eg :D Kan ikke justere tomgang her, er innsprøytning så det styres av ECU.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 (endret) Denne eg har plugga ut e den ventilen for katt regulert motor? Ska gå nøye ijennom dette systeme å se at luft går rett vei osv. Skro opp denne ventilen, å se om an e tette eller någe :) Tusen Takk B.T.i ! :) Endret November 19, 2009 av BjørnarGolf Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Denne eg har plugga ut e den ventilen for katt regulert motor? Se om den har delenummer 034133517, da er du på rett vei :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Se om den har delenummer 034133517, da er du på rett vei :) Vil dette delnummeret stå på delen (a):)? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Vil dette delnummeret stå på delen (a):)? Som regel gjør det det ja, uthevet i plasten et sted :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Som regel gjør det det ja, uthevet i plasten et sted :) Flott! Takker å bukker B.T.i, Kjerne kar ;) Tror eg går for å sjekka ud, eventuelt bytta denne ventilen. Siden den svive bere uden denne kobla til :P Bør vel kanskje måla litt på følaren i katten? Ein enkel måte eg kan sjekka om denne funke som den ska? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Bør vel kanskje måla litt på følaren i katten? Ein enkel måte eg kan sjekka om denne funke som den ska? Hvis du har et Multimeter så leter du frem ledningen til lambdasonden, når motoren er varm måler du på ledningen, antar at den er sort, skal ligge å pendle mellom 0,1v(mager) - 0,8v(fet). :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Hvis du har et Multimeter så leter du frem ledningen til lambdasonden, når motoren er varm måler du på ledningen, antar at den er sort, skal ligge å pendle mellom 0,1v(mager) - 0,8v(fet). :) lambdasonden? Den følaeren i katten d? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 lambdasonden? Den følaeren i katten d? Stemmer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg