LarsAndreas Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Går litt sakte her på grunn av at lærlinglønna ikke er av den største :) Men nå er vmaxx justerbart senkesett på vei og simons eksos anlegg :D Noen som har erfaring med vmaxx? LarsAndreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Da har man hentet Coiloverne :D eksos anlegget kom vist ikke før i morgen så kommer en update daa. bilde av dem måtte jeg ha med: Dem slikker varmen på rommet mitt også gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 På tide med en oppdatering nå kanskje ? :) Har da fått lakkert og polert oppigjen felgene! Eksosanlegg er også montert. Blir kanskje montering av justerbart i dag. Det vil vel tiden vise. Blir også bestilling av 90 fanger sett til uka. pluss at jeg skal skaffe meg sommer dekk. Har også gjort om litt av planene mine. Blir ikke køjøpt inn noe nytt g60 breddersett eller skjørt. bruker orginal plasten på skjermer og lakkerer bare kanalen svart. også Catkilleren lager jeg selv med noe plast jeg har hjemme her. Har også satt på gulfilm på lyktene. Her er nå de fremtidige planene : Planene fremover nå er: -Nytt 90'fanger sett med GTI leppe fremme (kommer snart) -Bruke den CL leppen jeg har og sette på bakfangeren -Catkiller ( Lage selv, Plast skaffet) -Senkes Mer ( justerbart blir montert i nermestefremtid) -Effektanlegg (Montert) -Sote ruter på nytt -Jeg har fått tak i noen bbs felger som skal pusses oppigen og få på noen dekk med masse strekk (Ferdig lakkert og polert) her er noen flere bilder: Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boneripper Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Likte rillene i framskjermen der :) Passer jo fint med luftfilter-plasseringen det :) Men den svarte "stripen" som går fra lykt til lykt...den følte jeg skar litt for mye i helheten.. Er jo en smakssak, men når jeg leser de andre planene (som jeg også håper involverer orginal-speil tilbake) så er et lite personlig ønske at stripen fjernes for helhetsintrykket :) Blir mer clean't uten :) Siter "Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson 2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 (endret) Orginal speil vurderes : ) Endret Mars 15, 2010 av LarsAndreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 BRA ;D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Da er det vel på tide med en oppdatering igjen kanskje. Har fått gjort en del nå i den siste tiden. Har nå montert justerbart senkesett (Vmax) og fått i orden frontfanger og bakfanger. Frontfangeren så har jeg laget catkiller selv og satt på noen sånne stabilisator stag, mens bakfangeren har jeg satt på cl lippen til golf og gjort så den passer bak. Har også satt på igjen de orginale speilene. Mangler bare å få gummi til felgene nå, så skal alt monteres og gummien er på vei :) Noen bilder: MOntering av senk. Ferdig senket. blir noe lavere når jeg får på "Sommer" utstyret Frontfanger: Lagde bare mal utifra gti leppa og skjærte ut to plastik plater å skrudde dem på. Bakfanger: veldig fornøyd med cl leppa egentlig : ) Alt for nå, kommer nok mer i nermeste fremtid. ettersom hjul å slik er på vei så er det vel ikke lenge til montering. : ) Lars Andreas : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Glemte å si at jeg har planer om å gjøre om sideskjørtene mine å lakkere de svarte også : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Artii bilen blir jo fin igjen :D liker at du velger OEM deler, men sideskjørtet neeei jeg likte ikke den så veldig godt! Arti å se flere som driver med G2 fortiden. En liten stund trodde jeg det var bare meg som var aktiv her inne :P Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Jeg skal prøve i værtfall, så får jeg se om jeg liker det : ) Har sett det selv her at det ikke er fælt mye liv her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 den cleppa ser bare helt for jævli ut! uff enten ta den av eller snu den andre veien sånn at det ikke stikker ut sånnt som det der. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsAndreas Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Hver sin smak sier jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 joda respekt for det.... men det ser ikke estetisk fint ut. =/ hadde vært bedre om den følgte linjen videre med fangeren Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Fin bil du har fått til der Lars! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 men det ser ikke estetisk fint ut. =/ For det gjør sidepipe, cleana bakluke og carbonspeil etc, etc? :D Denne Golfen har gått fra å være temmelig heslig til å bli skikkelig kul! Så bilen i Lena i går, og så meget bra ut. Kanskje på tide å legge ut noen bilder av sånn bilen er nå? ;) Eneste som var å utsette på den, var kanalskjørtene. Men felgene og resten satt som et skudd. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg