comadore Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Jeg har da 2 6x9 i hattehyllen(ja vet det er bedre med frontsett osv).. Men skal gå til innkjøp av frontsett+ forsterker.. Har 3 bass elementer på 12".. husker ikke merke, men er helt greie. Jeg lurer da på hva jeg bør gjøre ang frontsett... og forsterker! Bør jeg kjøpe monoforsterker til subb?tror jeg bare har den ene subben i starten. Og kjøpe 2 kanals til frontsett. Noen tips? Skal prøve å gjøre dette noe lunde "billig". 2000-3000kr på forsterker og 2000kr til frontsett ca! Tips? Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Ja, du bør ha monoforsterker til suben, men med ditt budsjett, så blir det vanskelig. HVILKEN sub skal du bruke?? Hvilken spiller har du? Du burde starte med frontsett og forsterker, så forsterker til suben, evt kjøpe en 5-6kanalers forsterker til alt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 okey.. har en ... sony spiller er det vel:) til 1200kr husker ikke hvilken det er da jeg er hos mormor. 2 av subbene er helt nye og av ukjent merke. Mens den siste er en gammel "DLS" eller noe sånt.. hehe! :P frontsett er sterk ønsket ja:) da kjøper jeg 2-kanalsforsterker har jeg forstått? Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Helt nye, og av ukjent merke?? hmmm... det burde jo stå noe på dem da ;) Du kjøper en 2-kanal forsterker til FRONThøyttalerene ja, også kjøper du en monoforsterker til sub senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 ok. Kan bli dyrt det da-_- ja husker ikke hva de het(står hos faren min).. Men det er ikke noe kjent merke ihvertfall! Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 ok. Kan bli dyrt det da-_- ja husker ikke hva de het(står hos faren min).. Men det er ikke noe kjent merke ihvertfall! Finn det ut da, så blir det lettere å anbefale deg en forsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg