Gå til innhold

HJELP, MB startproblem etter kolisjon..


badrollz

Anbefalte innlegg

har en mercedes c200 95 mod som er kolisjonskadet i front, panser går ikke igjen, å begge airbagene er utløst.. har leitet meg grønn etter en "panser sensor" uten hell, når eg vrir om tenninga sier det bare et lite klikk i motorrommet (når eg står med hode nedi) men samtidig så forsvinner alt av instrumentlys, akkurat som om det er en jordingsfeil på starteren, men bilen starter heller ikke på gir.. har selvsagt varsellys på airbag som lyser, og utenom det så lyser også abs lyset.. hva skal eg gjøre? må eg koble bilen til data og slette noen feilmeldinger eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fy faen... så forbanna etter å ha venta langt under et døgn ja! Trådstarter; beklager at vi ikke alle sitter våkne hele natta for å hjelpe deg akkurat når du trenger det. Noen av oss er på jobb om dagen...

 

EDIT: uansett styrer mange, inkludert meg selv, konsekvent unna tråder med HJELP i store bokstaver i tittelen.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fy faen... så forbanna etter å ha venta langt under et døgn ja! Trådstarter; beklager at vi ikke alle sitter våkne hele natta for å hjelpe deg akkurat når du trenger det. Noen av oss er på jobb om dagen...

 

EDIT: uansett styrer mange, inkludert meg selv, konsekvent unna tråder med HJELP i store bokstaver i tittelen.

 

 

 

viss du kosekvent styrer unna tråder med HJELP i tittelen som du sier hva FAEN gjør du her inne da din klovn? haha.. ja men for guds skyld, folk har vel gjerne lyst på et svar innen en ukes tid, hvertfall når det gjelder startproblemer.. folk må vel tåle litt ris/ros som han ene luringen her skriver.. å btw til han luringen som var på jobb i dag, så var eg i en bedre jobb en han i dag.. å til han idioten som trodde det var en jævla batteri pole, få deg et liv.. å til dere alle sammen: fy faen så deilig det er å terge dere tullinger som ikke klarer la vær å bli irritert..hahahahahah.. god natt, tidlig opp på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du kosekvent styrer unna tråder med HJELP i tittelen som du sier hva FAEN gjør du her inne da din klovn? haha.. ja men for guds skyld, folk har vel gjerne lyst på et svar innen en ukes tid, hvertfall når det gjelder startproblemer.. folk må vel tåle litt ris/ros som han ene luringen her skriver.. å btw til han luringen som var på jobb i dag, så var eg i en bedre jobb en han i dag.. å til han idioten som trodde det var en jævla batteri pole, få deg et liv.. å til dere alle sammen: fy faen så deilig det er å terge dere tullinger som ikke klarer la vær å bli irritert..hahahahahah.. god natt, tidlig opp på jobb

 

trenger ikke være sur på oss pga at du da

1: enten har bulket din egen bil/din far/mor sin bil og ikke klarer å starte den.

2: har kjøpt deg ferdig kondemnert bil som du så ikke klarer å starte!

 

velkommen på forumet forresten!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du kosekvent styrer unna tråder med HJELP i tittelen som du sier hva FAEN gjør du her inne da din klovn? haha..

 

Alle tråder handler stort sett om at folk vil ha hjelp, så det blir litt smør på flesk å skrive det med store bokstaver. Og jeg har vært her endel lenger enn deg, faktisk i en 7 års tid, så jeg vet nok mer enn deg om akkurat det. Jeg jobber ikke som klovn heller forresten.

 

ja men for guds skyld, folk har vel gjerne lyst på et svar innen en ukes tid, hvertfall når det gjelder startproblemer.. folk må vel tåle litt ris/ros som han ene luringen her skriver..

 

Det er stor forskjell på en uke og en halv dag.

 

å btw til han luringen som var på jobb i dag, så var eg i en bedre jobb en han i dag..

 

Dette argumentet var jammen bra, det har du nok jobba lenge med. Forresten, faren min er sterkere enn faren din, for å ta igjen på samme måte :thumb

 

å til han idioten som trodde det var en jævla batteri pole, få deg et liv.. å til dere alle sammen: fy faen så deilig det er å terge dere tullinger som ikke klarer la vær å bli irritert..hahahahahah.. god natt, tidlig opp på jobb

 

Du vet, når du omtaler alle andre enn deg selv som idioter, så er det ikke rart de ikke gidder å hjelpe deg heller. Og hvis du tror vi blir terget av dette her, så tar du jaggu feil. Det er du som driter deg loddrett ut her, ingen andre. Riktig tegnsetting og bruk av store bokstaver burde du kanskje ta et lite kurs i også, så blir det lettere å faktisk lese det du skriver. Men du blir vel ikke så lenge her inne uansett, siden vi er såpass ubrukelige ifølge ditt syn på saken.God jul.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke regler meot bruk av slike topicer?

 

Delvis jo, men det brukes helst når folk har bare "HJELP" eller lignende som topic, og ingenting annet :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår