jorn9zzl Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Hei, er det noen her som kan prøve å forklare meg (vise på bilde) hvor luftmengdemåleren er på bilen min? Har prøvd å sett etter den men finner ikke den. Den skal jo være mellom gasspjeldet og luftfilteret? Bilen er en Peugeot 406 1.8 LFY motor. Legger ved et bilde som er lik min motor. http://dump.no/view/files/7e1fde5c02f9/300544744Vy1.jpg Tror det er den som er årsaken til at bilen "nykker" ved gasspådrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Den skal se slik ut i hvertfall: og ligger vel på en 5-800 hos en "brukt bildel-forhandler" (les; skrapern/høggern, he-he ! Det var en bekjent av meg som hadde begynt å jobbe på et sånt sted, og han NEKTET å kalle det høggern eller skrapern - til det var han for preget av sin oppvekst i nabolaget vårt på Røa.... GENIAL humor spør du meg ! Beklager litt Off-topic)). Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg