villejan Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe noe slikt... Ikke ringe til England? Vil ha lite speil på venstre side også, hvor kan jeg få fatt i det? trenger til A4 og til Passat 98 modeller begge to. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by villejan Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe noe slikt... Ikke ringe til England? Vil ha lite speil på venstre side også, hvor kan jeg få fatt i det? trenger til A4 og til Passat 98 modeller begge to. bestille engelsk utgave på vag da??? men hvorfor?? synes det er greit å ha litt utsyn bakover jeg da... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Fordi det ser penere ut.. litt mere clean med to små en to i forskjellige str. Skal det fraktes fra england koster et org speil flesk. Kanskje noen som kjenner til engelske høggere? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by villejan Fordi det ser penere ut.. litt mere clean med to små en to i forskjellige str. Skal det fraktes fra england koster et org speil flesk. Kanskje noen som kjenner til engelske høggere? de kan jo sikkert få tak i det på din vag forhandler, men sikkert ikke billig... Har 2 store jeg.. alu s4 speil. store og gode...;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Det er fint det, men for noen er det ikke størrelsen som det kommer an på...men utseende. Hva med små chromede rs4 speil, hvis det finnes? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 begge mine er crommede alu speil eller polert alu for å være korrekt.. fikk tak i de brukte fra tyskland for 2k.. synes det var grei pris + at det ser bra ut.. var komplette med motorer, oppvarming og alt..:) Du kan jo søke litt på nettet etter dette.. er vel 125 mm på passasjer sida orginalt? og 175 mm på andre sida... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Gidder egentlig ikke stresse med det siden det ikke er min bil da... Men jeg har sagt at jeg skal undersøke med kjente og ukjente, så tar jeg det her! Finner det nok rundt om på nettet, men...GIDD!:o Takk for alle hint og meninger. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg