Nøkkelknippe Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 (endret) Hei Har fått meg ein 4veis Xelent forsterker som har to phono innganger front og rear. Men eg har jo bare ein signakabel fra spilleren og bak til forsterkeren. Kan eg då bruke to Yledd for å få ein signakabel til å fordele seg på Front og Rear inngangene på forsterkeren? Vil forstatt lyden vere go? Endret November 9, 2009 av Nøkkelknippe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Jepp, det er absolutt en kurant løsning. Lyden vil fremdeles være god, men jeg ville styrt unna det aller, aller kjipeste. Har inntrykk av at det lett blir dårlig kontakt og kabelbrudd i slike ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=14050&prodid=1513 Desse her er vel brukande?? Såg ut som ok kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Absolutt. Men du er sikker på at ikke det er lenger avstand mellom de to forsterkerne dine enn det? Eller har du tenkt å ha spiller > kabel > y-ledd > kabel > forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Spiller->Kabel->2xYledd->forsterker Viss du forstår;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Det var det jeg også tenkte ja. Så lenge ikke phonoinngangene er lenger unna hverandre enn at y-leddene du linket til fungerer er det jo helt ok. Har derimot sett endel forsterkere som har inngangene på hver sin side av forsterkeren, og da vil y-leddene bli altfor korte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 ok. Nei, de står maks 1 cm fra kvaradre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg