Gå til innhold

Smallwacko `S E220 W124


Smallwacko

Anbefalte innlegg

Bilen:

 

Reg.nr: BN65830

Km.380.000

Mod:1994

Farge:Fiolett

Utstyr: El-Vinduer, Varme Seter, El-Soltak, El-speil, ABS, Cruise-kontroll, ASD, Airbag fører og passasjer, Klimaanlegg

 

 

 

Kjøpte bilen for 14.000Kr

 

Her kommer bildene:-D

 

DSC00495.jpg

 

DSC00497.jpg

 

DSC00498.jpg

 

Liker Det lyset intriøret på denne her:-D

DSC00501.jpg

 

DSC00505.jpg

 

DSC00503.jpg

 

DSC00504.jpg

 

DSC00506.jpg

 

DSC00509.jpg

 

DSC00510.jpg

 

Håper dere liker bilen. kom gjerne med tilbake mld med ting jeg bør/kan gjøre med bilen min

 

Greide desverre å knekke drivakselen på høyreside.. er det noen som har en liggende så send meg en PM det haster litt!

 

Mvh

Smallwacko

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan si deg som så at det var et røverkjøp om den er i nærheten så pen som den ser ut på bildet!:O

 

Du har 94-look, noe som er et MUST for at en 124 skal være pen, så det er bra. Jeg anbefaler deg kantfelger i 16", f.eks brock b1. http://www.koolart.no selger dette. Evt klarglass-lykter foran(med xenon 6000k) og bak(sota baklykter er ikke pent på w124 etter min mening), samt lett soting hele veien. Da har du ei perle med riktig stil!;) I tillegg bør du få på senkefjærer og fjerne fjærputene! Helt i bakken er nydelig på Mercedes.

 

Kjempekjøp om bilen er i brukbar stand og registert!

 

Søk på finn.no og på torget, så finner du litt snadder til bilen din, luxusline.no er også en side du kan ta en titt på.

 

Ellers så har du de vanlige butikkene som:

 

http://www.bsbildeler.no

http://www.streetdesign.no

http://www.realcar.no

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan si deg som så at det var et røverkjøp om den er i nærheten så pen som den ser ut på bildet!:O

 

Du har 94-look, noe som er et MUST for at en 124 skal være pen, så det er bra. Jeg anbefaler deg kantfelger i 16", f.eks brock b1. http://www.koolart.no selger dette. Evt klarglass-lykter foran(med xenon 6000k) og bak eller beholde de du har, samt lett soting hele veien. Da har du ei perle med riktig stil!;)

 

Kjempekjøp om bilen er i brukbar stand og registert!

 

 

Setene er bare litt møkkete, men skal rense dette til uka..

 

Det blir xenon for å se det sånn med en gang jeg får penger. og nye lykter, også skal jeg høre på jobben hva dem skal ha for å tone rutene mine rundt om:-D

 

Bilen må på eu-kontroll denne mnd. men tar det bare på jobben, så det er null stress:-D

 

Smallwacko

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld gå for noe større enn 16"! På en såpass stor bil som w124, så blir 16" for smått.

 

Ehh? er det noe det ikke blir så er det for lite, det er BREDDA som er viktig! har du i det heletatt sett 16" brock b1 på 124? kanskje gjøre det først før man uttaler seg! Det er udiskutabelt det peneste og man får bilen lav og fin! Ikke skyhigh.

 

Nettopp det som er feilen folk gjør, de kjøper tynne høye felger, i stedet for breie og lave!

 

Men det er min og mange andre sin smak, kan jo hende trådstarter er enig med deg da så..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh? er det noe det ikke blir så er det for lite, det er BREDDA som er viktig! har du i det heletatt sett 16" brock b1 på 124? kanskje gjøre det først før man uttaler seg! Det er udiskutabelt det peneste og man får bilen lav og fin! Ikke skyhigh.

 

Nettopp det som er feilen folk gjør, de kjøper tynne høye felger, i stedet for breie og lave!

 

Men det er min og mange andre sin smak, kan jo hende trådstarter er enig med deg da så..

 

 

Veit ikke helt hva jeg skal. men har ikke lyst å senke den så mye. mulig det funker med 40/40. men ikke noe mere..

 

også mulig 500kit eller noe sånn:-)

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Pen bil og et bra kjøp! :)

Har selv en '85-mod w124 230e.. Eneste jeg har gjort er lesjöfors senkefjærer (ned 35mm eller så 'round'bout) med 1'er-puter hele veien og Sachs supertouring-dempere.. I tillegg har jeg 17'' på min.. Fordi JEG synes det kledde bilen vanvittig godt.. Med den lille oppgraderinga der ble bilen jævla mye bedre, både kjøreegenskap-messig og utseende-messig.

 

Har veldig lyst til å bredde bilen, men det får man ta med tiden, for nå er den kræsja og har på nytt blitt et restaureringsprosjekt for meg..

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Pen bil og et bra kjøp! :)

Har selv en '85-mod w124 230e.. Eneste jeg har gjort er lesjöfors senkefjærer (ned 35mm eller så 'round'bout) med 1'er-puter hele veien og Sachs supertouring-dempere.. I tillegg har jeg 225/45-17 på min.. Fordi JEG synes det kledde bilen vanvittig godt.. Med den lille oppgraderinga der ble bilen vanvittig mye bedre, både kjøreegenskap-messig og utseende-messig.

 

Har veldig lyst til å bredde bilen, men det får man ta med tiden, for nå er den kræsja og har på nytt blitt et restaureringsprosjekt for meg..

 

 

Takk takk:-D. hvordan blei det med de fjørene og demperne da? blir det lavt eller?.

 

har selv lyst på noen 17 eller 18" felg. men er ikke sikker hvordan det blir hvis jeg ikke senker bilen min..

 

Off.. hvordan greide du å kræsje den?:-(

 

Smallwacko

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt hva jeg skal. men har ikke lyst å senke den så mye. mulig det funker med 40/40. men ikke noe mere..

 

også mulig 500kit eller noe sånn:-)

 

40/40 og 16" med kant, da har du nydelig bil;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:-D. hvordan blei det med de fjørene og demperne da? blir det lavt eller?.

 

har selv lyst på noen 17 eller 18" felg. men er ikke sikker hvordan det blir hvis jeg ikke senker bilen min..

 

Off.. hvordan greide du å kræsje den?:-(

 

Smallwacko

 

FØR senk med 17'':

DSC00914.jpg

 

Bak:

DSC00917.jpg

Foran (men kappa èn runde på originalfjærer på bildet her):

DSC00919.jpg

 

Nå, med senk og 17'' (før kræsjn :():

DSC01176.jpg

 

DSC01185-1.jpg

 

Var kjempefornøyd med resultatet jeg.. Ville ikke ha noen ''asfaltsleiker'' heller.. :p Skulle hatt bilder av fram- og bakhjulet så du hadde sett senkinga bedre, men har ingen fine bilder av det, desverre.. kan jo prøve å få tatt no flere bilder i morra hvis ønskelig..

Åssen jeg kræsja'n? Hilste på en buss..:(

Men bilen SKAL komme enda sterkere tilbake ASAP! ;)

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh? er det noe det ikke blir så er det for lite, det er BREDDA som er viktig! har du i det heletatt sett 16" brock b1 på 124? kanskje gjøre det først før man uttaler seg! Det er udiskutabelt det peneste og man får bilen lav og fin! Ikke skyhigh.

 

Nettopp det som er feilen folk gjør, de kjøper tynne høye felger, i stedet for breie og lave!

 

Men det er min og mange andre sin smak, kan jo hende trådstarter er enig med deg da så..

 

Har nok en egen W124 300 der det sto 16" Lorinser på. Så jeg har nok sett hvordan det ser ut lille venn. Ser mye bedre ut om hjula fyller ut både i bredde og høyde.

 

Skal man senke 40/40 trenger man hjul som fyller opp, og det ser atpåtil teit ut med så små hjul på en så stor bil! Hadde heller oppgradert til 8,5 og 10 x 17.

 

Har vel sett nok til å kunne uttale meg. Hele verden har ikke samme smak som Notodden rånere vettu lille venn!

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en egen W124 300 der det sto 16" Lorinser på. Så jeg har nok sett hvordan det ser ut lille venn. Ser mye bedre ut om hjula fyller ut både i bredde og høyde.

 

Skal man senke 40/40 trenger man hjul som fyller opp, og det ser atpåtil teit ut med så små hjul på en så stor bil! Hadde heller oppgradert til 8,5 og 10 x 17.

 

Har vel sett nok til å kunne uttale meg. Hele verden har ikke samme smak som Notodden rånere vettu lille venn!

 

korrekt!:thumb

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en egen W124 300 der det sto 16" Lorinser på. Så jeg har nok sett hvordan det ser ut lille venn. Ser mye bedre ut om hjula fyller ut både i bredde og høyde.

 

Skal man senke 40/40 trenger man hjul som fyller opp, og det ser atpåtil teit ut med så små hjul på en så stor bil! Hadde heller oppgradert til 8,5 og 10 x 17.

 

Har vel sett nok til å kunne uttale meg. Hele verden har ikke samme smak som Notodden rånere vettu lille venn!

 

16, evt 17" og lavprofil, få det helt i bakken..med kant ser det ikke dumt ut, lorinserfelgene dine var ikke breikantfelger vel?!

 

Fikk ikke lagt ut bildene dessverre.. er noe galt her, så får bare røde kryss.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16, evt 17" og lavprofil, få det helt i bakken..med kant ser det ikke dumt ut, lorinserfelgene dine var ikke breikantfelger vel?!

 

Fikk ikke lagt ut bildene dessverre.. er noe galt her, så får bare røde kryss.

 

8x16" mener jeg å huske det var. Slikt gjør seg best på skamlave 190'er.

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" er den fineste felgdimmen på W124, 18" blir for stort, kan være fint, men det fungerer dårlig, 17 er stort nok, og fint, 17" med passelig senk er det idèelle.

Har gått

W124 med lavprofil 15" som er lave i buene her omkring, tøft er det, men er ikke det vakreste.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår