EvolveS40 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Hei. Vurderer sterkt å kjøpe meg en liten audi a3. Jeg lurer også veldig på ulemper med bilen og fordeler????? Vet masse om a4 men a3 er helt ukjent område for meg. Hvis jeg går for a3 blir det masse styling og finesser.! Siter BMW E34 PROSJEKT http://legenda.weebly.com/ "Drink and drive safely home" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolveS40 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 halloo? Siter BMW E34 PROSJEKT http://legenda.weebly.com/ "Drink and drive safely home" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 For meg er det bare fordeler:) Hvis du skal ha en A3, så gå for 1.8T;) Det er masse trimming muligheter med turbomotor enn vanlig innsugmotor. Fordel med Audi A3 er at det er masse deler som kan skaffes og styling muligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 har en audi a3 1.9 TDI 99 mod, når fordelene er sagt tra jeg ulempene: > stabstag foringer, bakstillings foringene og kjøttbeina blir fort dårlige, da høres bilen ut som et orkester og er ukomfortabel å kjøre. > lekkasjer pga dreneringen > Rust der gummilistene i taket er. meget kjent problem > Mye ulyder og plastknirking. Men ville heller kjøpt a3 en a4. a4 er kjent for sin fucket forstilling, den har jeg selv sett mange av når jeg var utplassert på autorisert audi verksted. Å ikke kjøp 1.6!!. kjøp 1.8TQ å bytt eksos og hiv i ett powerfilter. ikke vitsi å ha 200 hk i forhjulstrekk(feilhjulstrekk). Så gå for quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Vennligst respekter bruken av normal tegnsetting på forumet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg