m0rpheus Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Hei, har planer om å kjøpe noe som spiller litt bedre en orginal høytalere i bilen til mor. Men hun vil beholde det orginale interiøret. Hvor store høytalere er det plass til i dashbordet hvis jeg river ut de orginale? Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Det begynner snart å haste, fint om noen vet dette. Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 det er plass til maks 4" høyttaler i dasjbordet. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 det er plass til maks 4" høyttaler i dasjbordet. takker for svar <3 Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 drar opp denne litt jeg ;) Hvordan drar man fra hverandre dashbordet, slik at man kommer til høytalerne? Mor er veldig glad i bilen sin, så jeg vil ødelegge minst mulig :P Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 du skrur ut to skruer å tar ut dekselet. så vipper du opp høytallerene som kun sitter i klips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg