tom28 Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Hei. jeg har en passat 2001 mod aut tdi 130hk. men i det siste har den gått helt elendig. den bruker lang tid for å komme seg opp i fart og stopper så å si på 4 tusen omd, da har den ikke mer å hente. den bruker lang tid på å gire også.skulle tro det var en 1.1 liter som satt i bilen. trodde det kunne være luftmaåler, men byttet denne, men forsatt samme prob. turboen måler riktig som den skal. Noen som har vært borti detta eller noen som veit hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Sannsynligvis har bilen gått i nødmodus fordi det er noe galt med noe i motorstyringa. Da forsvinner mesteparten av turbotrykket, og bilen går som en dass... les ut feilkoder, og se hva som dukker opp. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Ryker det ekstra mye av bilen eller?? Sjekket alle vacum slanger? Kan være lurt å stikke innom et merkeverksted å få kjørt en diagnosesjekk om du ikke finner ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom28 Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 har hatt den på verksted der de har tatt diagnose test og ingen ting dukket opp. nei det ryker ikke noe mer av bilen, men det kommer en kraftig suse lyd fra den når jeg gir på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Luftellaksje mellom turbo og innsug/topp en plass da tenker jeg... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom28 Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Er det noe måte jeg kan gjøre for å sjekke ut detta på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 start biln og bruk startgass og spray rundt omkrign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg