Skipsen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Hei, har ein audi a4 1.9 tdi avant som trenger eit senkesett, har kikka litt rundt og partsandretards har fk senkesett 40/40 med dempere til 3500 kr og TA technix justerbart til 3700 kr. Lurer egentlig på det til 3500 kr, men har noken erfaringer med dette senkesettet? vil ha noke som har litt kvalitet, og som er stivt ogg godt å kjøra med. Hvis ikkje, har dere noken andre senkesett å anbefala? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Ville ikke hatt senkefjærer på A4 nei... Dine valg er strengt tatt vmaxx og ta technix. Syntes Technixen er litt for blaut jeg, har hørt vmaxx er hakket bedre. Men FK Highline er mye bedre altså.. Ville kanskje senket 60/40. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skipsen Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 hmm, oki, hadde egentli bare planar om senkesett med dempere, hadde det på den gamle bilen, og var godt fornøyd med det. Så trur nok det blir senkesett med dempere, så er det noken som har erfaringer med dette senkesettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Problemet ditt om du kjøper senkeskåler er at dine gamle og brukte fjærer er altfor myke, og du kommer til å lettere ta nedi. Det kan være det funker med dempere med senkeskåler, men grunnen til at jeg sa at jeg ikke ville hatt det er at senkefjærer rett og slett skjeldent blir helt beint på den bilen. Men lykke til. Fikk forøvrig mitt technix sett til 2 lapper, gjelder å vite hvor man skal se.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Nå var jo det brukt litt og da Veegard... ;) Den største forskjellen på TA og FK ligger i demperne, det er derfor FK koster endel mer i tillegg til at FK blir handlaget og TA masseprodusert i Kina. Hvis du kun skal ha et litt stivere sett med moderat senk av god kvalitet så er FK et bra valg til en grei pris. Men med senkesett er det som alt annet, man får det man betaler for. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Ville ikke hatt senkefjærer på A4 nei...Dine valg er strengt tatt vmaxx og ta technix. Syntes Technixen er litt for blaut jeg, har hørt vmaxx er hakket bedre. Men FK Highline er mye bedre altså.. Ville kanskje senket 60/40. Nå er vel vmaxx og TA så godt som akkurat samme greiene, såå.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askim Bilstereo Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 jeg bruker justerbart fra FK.. synes de er stive og gode.. kan ligge godt i svingene nå.. og veldig lett og fin justering... Og har vært bilmekaniker i mange år å har prøvd mye dårlig.. det er tilåme 2års garanti på FK om jeg ikke tar feil Siter 'With a good hi-fi system in the car you'll find yourself looking forward to the drive to work and back - traffic jams are simply a time to relax and enjoy the music.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg