Shyggen Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Heisann, har en kompis som har heve 90/100watt pærer i hovedlysene sine istede for 55/60.. noen som har testet dette? og noen som vet hvor lenge orginal reflektorene holder på dette :D Og noen som vet hvor jeg kan få tak i nye lykter til Supraen? MKIII har lyst på Xenon på den :) koster litt.. men, nå er jo lyset noe av det viktigste du har.. blandt bremser og gode dekker :) Komplett Xenon med reflektorer og Pærer osv. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Shyggen Heisann, har en kompis som har heve 90/100watt pærer i hovedlysene sine istede for 55/60.. noen som har testet dette? og noen som vet hvor lenge orginal reflektorene holder på dette :D Og noen som vet hvor jeg kan få tak i nye lykter til Supraen? MKIII har lyst på Xenon på den :) koster litt.. men, nå er jo lyset noe av det viktigste du har.. blandt bremser og gode dekker :) Komplett Xenon med reflektorer og Pærer osv. Hi Ray.. Du kan sjekke om Xenonpærer her Når skal jeg få teste flaket ditt da? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 å bare montere ett slik xenon pære kit er ikke godkjent. Lyset skal oxo ha høyderegulering som er automatisk etter last osv.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Kjetilr å bare montere ett slik xenon pære kit er ikke godkjent. Lyset skal oxo ha høyderegulering som er automatisk etter last osv.. Det viste jeg ikke. Hvor kan man finne stoff om det da? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by TurboDad Det viste jeg ikke. Hvor kan man finne stoff om det da? vet ikke, men hvertfall ikke hos de som selger disse såkalte xenon kittene... hvis jeg hadde hatt "vanlige" lykter ville jeg sjekket for spenningstap ved kontaktene. Er spenningen lav så ville jeg montert rele for å sikre bedre spenning.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Takker og bukker, hvor ofte blir det sjekket om den er automatisk? har jo en sånn bryter jeg kan vri på inne i kupeen :) dyrt men, det skal være bra lys av det dær :D Teste Supran? :) kommer ann på hvor du holder til så burde man få til noe sånt.. :) Edit: Turbodad, hvorfor får jeg følelsen av at du heter mathilassi til etternavn? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Shyggen Takker og bukker, hvor ofte blir det sjekket om den er automatisk? har jo en sånn bryter jeg kan vri på inne i kupeen :) dyrt men, det skal være bra lys av det dær :D Teste Supran? :) kommer ann på hvor du holder til så burde man få til noe sånt.. :) Edit: Turbodad, hvorfor får jeg følelsen av at du heter mathilassi til etternavn? tipper at på en pkk (periodisk kjøretøy kontroll) så vil de se over dette.. eller ved en kontroll på en mørk kveld..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Nå vet jeg ikke om de svenske kontrollene er så nøye på akkurat det der.. :) i og med at jeg og bilen min er svensk ;) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 mulig det, men har vel akkurat samme kontrollsystemet som her?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Ikke helt.. de har besiktning vært år der.. så det er litt slitsomt.. men, ellers er alt ok :D Hmm, spørs om ikke det blir Xenon pærer og bare være litt forsiktig og stille på lysene når den er lastet.. :) ikke at man merker noe på bilen da.. for den er så stiv som en stokk :D Så om du noen gang blir blendet av en svensk regget Toyota Supra med Xenon lys.. får du si ifra så skal jeg justere på de ;) hehe Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Yeah, i know.. men, ser hvor lenge de holder så henter jeg meg Xenon etterpå :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 En måte å få bedre lys ut av de orginale lyktene og pærene (evnt. større pærer) er å legge opp kraftigere tilførsel og bruke de orginale lykt ledningene som styring av releer. På en nyere bil og jeg selv ville også gått for xenon selv om det koster. Men det er jo ett alternativ for den som ikke vil legge så mye penger i det og er litt fingernem + vet forskjell på + og -.. :) Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg