Gå til innhold

Megabillig - igjen

Ranger emnet


StigV

Anbefalte innlegg

Originally posted by http://www.megabillig.com

Våre varer kommer fra RF min gode mann. Du ville ikke ha tilsendt en forsterker med serienummer som beviser A produktet. Jeg skjønner deg godt så vi glemmer da den saken.

 

Du kan forøvrig sjekke Best Buy i Los Angeles som ER autorisert forhandler for RF. De vet ikke engang hva en IC krets er for noe!

Garantien hos dem er hull i hue. Du leverer inn en forsterker som er feil på, venter i evigheter på å få en brukt i retur som de kaller for reparert. Hvordan jeg vet dette? Det ser du på det nye serienummeret som er på forsterkeren. Skikkelig seriøs autorisert forhandler med andre ord. Spør du dem hva som er forskjellen på de forskjellige spillerne vet de ikke hva de skal si de som jobber i bilstereo avdelingen. PC avdelingen er faktisk enda verre. De vet ikke hva som er inni datamaskinene de selger selv om det står på et klistermerke som er festet utenpå maskinen. :-) Skikkelig kvalifiserte folk RF samarbeider med.

 

 

 

 

Hmmm blir ikke noe særlig klokere av disse svarene. Er det så vanskelig å si JA eller NEI til at du er autorisert RF dealer?? Ikke begynn å dra inn andre og hva de er eller gjør. Det er ikke det som det blir spurt om. Alle vet at Best Buy ikke vet hva de driver med. for det er helt riktig som du sier det med PC hos best buy.

 

Så for siste gang er du eller du ikke AUTORISERT?? bare svar JA eller NEI.

 

Mvh

 

Roy

 

PS: Bissare hvis du ser dette kontakt meg via PM, jeg har kommet over endel info om en rekke ting som forklarer det hele.

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folkens folkens folkens...

 

kan dere ikke bare lese hva han megabillig.com fyren sier da.

Det ligger vel i korta at han IKKE er en aut. forhandler.

Han skriver at best buy er mye dårligere og har mye mindre peiling enn megabillig.com selv om dem er aut. forhandlere. Megabillig.com mannen sier han kan gi like god service og alt det der selv om han ikke er en aut. forhandler.

 

At dere sier han ikke får tak i rf forsterkere om han ikke er aut. rf forhandler er jo bare pisspreik.

Ingen kan nekte han og kjøpe det til utsalgspris i usa, trikse med toll og mva og deretter selge det billig.

menmen

 

marius

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har lest litt her nå, og det enkleste for megabillig.com var om han ikke bare kunne finne frem pairet sitt og si "JEG ER AUTORISERT" Det er bare det jeg vil høre!!! Synes nå at denne tråden her har fått smake ganske mye nå i det siste.

 

:o Jeg som en simpel bruker som bare har behov for en billig bra CD/MP3 spiller, trenger ikke vite annet enn at den jeg kjøper spilleren ifra har papirene i orden!! For da vet jo jeg at det ikke blir noe problem med kjøpet senere - vist noe skulle gå istykker...

 

Det er alt jeg trenger og vite!! Ikke alle de inleggene om EBAY og Yahoo og div.annet. Kom med ett papir der det står GYLDIG - så blir vi ferdige med dette her - Bissare får spist maten sin :D og alle blir fornøyd. hoho Vist ikke. Stopp denne postingen!:rolleyes:

 

 

 

Det var dagens moralpreik ifra min side!!! haha

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår