rawskin Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Jag heter tommy och har precis flyttat till oslo ifrån sverige, jag söker kontakt med bilintresserade människor som gillar att umgås och sitta och prata om våra bilar, sedan kan man även ta en liten tur med bilarna på byn :) skicka gärna ett mail till mig så kan vi träffas och prata lite över någon pils eller 2 ;)! Jag kör själv en audi s6 v8/4.2L årsmodell 2000! höra av er! mvh tommy olsson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 http://www.vwaudi-club.no/ Meld deg inn her. Lokalmøter og samlinger. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawskin Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 ok jag får ta och göra det, tack för svaret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg