Gå til innhold

Snø på tryvann

Ranger emnet


schizo

Anbefalte innlegg

hverken du eller dieseldyret har vært på noen av de råeste streetmeetsa som noen gang har vært arrangert, så dere har ikke stemmerett selv på barnasdag!!! grunnen til at man står i klynger er pga sånne svettinger som dere! alt er ikke helt shærrif når man kan spole på ett hjul, ha den yngste dama osv... ser jo hvor mye oppegående kjøring det blir når noen skal herme etter "homse gutta" med skyline, cosworth osv med 300-700hk! kan jo nevne en med sierra som da dro igjennom veggen på en lokal mcdonalds restaurang! så hvis dere drar på noen flere treff sp har jeg ett tips til dere, når sierraene er ute å spoler med det ene hjulet sitt så se etter hvilken klynge som ler og peker! den klynga som ler og peker er "homsegutta"!!!

 

nei kan være ærlig å si at jeg ikke har det, har vært på årets første treff på ingerstrand og årets siste treff på ingerstrand, skedsmo hallen treffet, xxl jessheim, eneste jeg likte var kollone kjøringa fra ingerstrand til skedsmo hallen

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er sant det du sier, vi har nesten ingen volvoer og det ultimate rånebiler på treffene, bilene som møter opp på treffene er det du ser i bilmagaziner(showbiler) strøken audi eller 200sx,,men gutta mine kjører rulle malt orange sierra, skam senka sierra, bmw og sånt..treffene er ikke kule som før bare små ghetto treff

 

ok, er ikke noe galt i å ha strøken bil, er jo noen få nye biler som har potensiale, se på Mercedes w211 eller 212, Honda Accord osv, med coilovere,felger og rette detaljer så blir jo det tøft, men oldschool er rett og slett det grommeste av det gromme;)

 

Med en EKTE grom rånebil mener jeg følgende:

-oldschool,helt-i-bakken-senk, små kantfelger i 15-17", clean look. Man kan ha knallfarge og liknende, men ikke montere grell plast, teipa øyelokk, masse wunderbaum i speilet eller racing-emblemer. Ting skal være gjennomført, ikke litt av en stil og litt av noe annet.

vinnere:

19052_2_jpg_123447e.jpg

 

1081534690000_08-endelig_389183298x510r.jpg

 

tapere:

 

nissan-200sx-trackcar-0_F56jh_5965.jpg

 

Rennfahrer føler seg stor, siden han har brukt trygda si på coilovere og kantfelger på en fattigslig 1500kr-bil, altså en griseekkel undermotorisert jetta..da er man passe fortapt, men men, ikke alle har hatt en god oppvekst. Tapere må det jo være, skal det være vinnere.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei kan være ærlig å si at jeg ikke har det, har vært på årets første treff på ingerstrand og årets siste treff på ingerstrand, skedsmo hallen treffet, xxl jessheim, eneste jeg likte var kollone kjøringa fra ingerstrand til skedsmo hallen

 

de treffa som blir arrangert nå kommer aldri til å toppe seg som de gjorde før i tia! ingjerstrand treffa har jo ikke halvparten av mengden med folk som de gammle treffene hadde!!! du får skaffe deg litt info og gjerne oppleve litt mer før du begynner å syte om noe du ikke har verken opplevd eller erfart!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg det blir mye drittkasting og svadasnakk her. Alle har råd til det de vil og det kalles lån eller god økonomi. Men de som derimot kun kjører biler for å være kule og de ser man lett hvem er og som ikke kan kjøre de er en annen sak.

 

Det handler om hobby og hva man liker. Jeg har fint råd til nyere bil om jeg vil det men sverger til gamle e30r som mangle kaller dem nettop fordi jeg har hjerte for dem på samme måte som andre har hjerte for volvo 240 osv selv om kanskje jeg ikke akkuratt liker den type bil osv.

 

Det blir feil og angripe personer på grunnlag av hva slags bil de kjører og hvordan potte de har. Hvem vet, det kan hende en business mann med godt over 2mill i året liker og leke seg rundt på parkeringsplasser med eldre biler nettop fordi han eller hun har stort hjerte for den spesifikke bilen:)

 

Er ikke bilen som teller er kødden som sitter inni;)

Endret av Brother
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er ikke noe galt i å ha strøken bil, er jo noen få nye biler som har potensiale, se på Mercedes w211 eller 212, Honda Accord osv, med coilovere,felger og rette detaljer så blir jo det tøft, men oldschool er rett og slett det grommeste av det gromme;)

 

Med en EKTE grom rånebil mener jeg følgende:

-oldschool,helt-i-bakken-senk, små kantfelger i 15-17", clean look. Man kan ha knallfarge og liknende, men ikke montere grell plast, teipa øyelokk, masse wunderbaum i speilet eller racing-emblemer. Ting skal være gjennomført, ikke litt av en stil og litt av noe annet

 

ja det er sant, hatt no morsome biler jeg

- peugeot 306 med 5"turteller med shift light, NOS emblem bak, råner på ruta, lakkerte stål felga hvite, 14 wunder gran, terlinger, knust lykt, sprekt frontfanger, den var noe lættis på veien..

 

nå kjører jeg opel calibra for 8lapper, starter ikke lengre så endte med busskort

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg det blir mye drittkasting og svadasnakk her. Alle har råd til det de vil og det kalles lån eller god økonomi. Men de som derimot kun kjører biler for å være kule og de ser man lett hvem er og som ikke kan kjøre de er en annen sak.

 

Det handler om hobby og hva man liker. Jeg har fint råd til nyere bil om jeg vil det men sverger til gamle e30r som mangle kaller dem nettop fordi jeg har hjerte for dem på samme måte som andre har hjerte for volvo 240 osv selv om kanskje jeg ikke akkuratt liker den type bil osv.

 

Det blir feil og angripe personer på grunnlag av hva slags bil de kjører og hvordan potte de har. Hvem vet, det kan hende en business mann med godt over 2mill i året liker og leke seg rundt på parkeringsplasser med eldre biler nettop fordi han eller hun har stort hjerte for den spesifikke bilen:)

 

Er ikke bilen som teller er kødden som sitter inni;)

 

jepp det er for hobbyens skyld:)

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de treffa som blir arrangert nå kommer aldri til å toppe seg som de gjorde før i tia! ingjerstrand treffa har jo ikke halvparten av mengden med folk som de gammle treffene hadde!!! du får skaffe deg litt info og gjerne oppleve litt mer før du begynner å syte om noe du ikke har verken opplevd eller erfart!

 

bli ferdig med snakke:)

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er ikke noe galt i å ha strøken bil, er jo noen få nye biler som har potensiale, se på Mercedes w211 eller 212, Honda Accord osv, med coilovere,felger og rette detaljer så blir jo det tøft, men oldschool er rett og slett det grommeste av det gromme;)

 

Med en EKTE grom rånebil mener jeg følgende:

-oldschool,helt-i-bakken-senk, små kantfelger i 15-17", clean look. Man kan ha knallfarge og liknende, men ikke montere grell plast, teipa øyelokk, masse wunderbaum i speilet eller racing-emblemer. Ting skal være gjennomført, ikke litt av en stil og litt av noe annet.

vinnere:

19052_2_jpg_123447e.jpg

 

1081534690000_08-endelig_389183298x510r.jpg

 

tapere:

 

nissan-200sx-trackcar-0_F56jh_5965.jpg

 

Rennfahrer føler seg stor, siden han har brukt trygda si på coilovere og kantfelger på en fattigslig 1500kr-bil, altså en griseekkel undermotorisert jetta..da er man passe fortapt, men men, ikke alle har hatt en god oppvekst. Tapere må det jo være, skal det være vinnere.

 

etter å ha sjekket litt status på deg så ser jeg at jeg har hatt en del dyrere biler enn deg, jeg har gjort mer med bil enn deg, og kan mer om mercedes enn deg, dessuten så har jeg leilighet i byen som koster mer enn ett småbruk på bondehøl landet! hvis jeg vil føle meg som en taper så drar jeg til hytta mi i telemark!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kollona fra ingierstrand til skedsmohallen var ganske kul, fikk litt følelse av "sammhold" hehe:P

 

ja fy faen, husker da alle var på motorveien mot lillestrøm, alle drev å lekte jævlig:P

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha sjekket litt status på deg så ser jeg at jeg har hatt en del dyrere biler enn deg, jeg har gjort mer med bil enn deg, og kan mer om mercedes enn deg, dessuten så har jeg leilighet i byen som koster mer enn ett småbruk på bondehøl landet! hvis jeg vil føle meg som en taper så drar jeg til hytta mi i telemark!

 

gutten har penger, sitter på frogner på majorstua å drikker 1800`talls vin foran peisen:)

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten har penger, sitter på frogner på majorstua å drikker 1800`talls vin foran peisen:)

 

kan være at jeg har mer enn deg også! men det er ikke det viktige! det viktige er at dere to subbus gutter sjekker litt før dere begynner å pjatte rundt!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være at jeg har mer enn deg også! men det er ikke det viktige! det viktige er at dere to subbus gutter sjekker litt før dere begynner å pjatte rundt!

 

ja du har mer en meg, jobber som lære gutt hos folkevogn,,jaja skal utforske litt, mulig vis så drar jeg til notodden

 

hva er det du kjører da?

Endret av Møllergutt

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha sjekket litt status på deg så ser jeg at jeg har hatt en del dyrere biler enn deg, jeg har gjort mer med bil enn deg, og kan mer om mercedes enn deg, dessuten så har jeg leilighet i byen som koster mer enn ett småbruk på bondehøl landet! hvis jeg vil føle meg som en taper så drar jeg til hytta mi i telemark!

 

Her beviser du alt jeg har trodd, du har mindreverdighetskomplekser, noe jeg fullt forstår.:)

 

Lykke til videre i "livet", hahah..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår