Digweed Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Heisann.. Lurer på om dere hadde gadd å prøve dere på dette.. Kan ligge penger inni bilde til den som kommer med et greit forslag :) Det som skal gjørest: Du skal lage et lignende våpen skjold for supporter klubben til Hødd IL .. Det jeg tenkte på er at du lager et litt større våpenskjold med en viking som feks stikker hodet opp bakom det orginale skjoldet (som dere sikkert har fått med at det skal vere med på skjoldet..) Navnet på supporter klubben er "Blåsarane" Tusen takk til alle som vil prøve.. Prøv å få det litt orginalt :) Mvh, bendik Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 hvor mye penger er det snakk om? en slapp 50 lapp er liksom ikke den største fristelsen ;P.. æ træng pæng, så kanskje jeg stiller opp.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digweed Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 ca 3-500 kr :) Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 noen spessielle farger du ønsker eller?.. får se om jeg har forstått det: et våpenskjold med navnet på klubben inni, med et viking hode som stikker hodet over kanten på skiltet..?? correct me if im wrong Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digweed Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 ja, noe saant.. viking er det som er kjennetegnet paa klubben.. en artig viking som stikker hodet opp bakom skjoldet til selve laget.. med henda som holder det paa sia eller noe.. skal vere blaa farger.. og hvit farge om du vil :) Er litt treig med aa svare naa.. sitter i portugal og faar ikke komme meg paa nettet til alle tider /Bendik Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg