robin92 Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 hei. jeg bare lurte på om noen kunne forklart meg hvor relë til fjern lysene ligger? audi 90 coupe quattro 20 v. 90 model. Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Er ikke noe eget rele for lys. Er ikke noe som heter Audi 90 coupe forøvrig, heter kun Audi coupe. Audi 90 er en egen modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Er ikke noe eget rele for lys.Er ikke noe som heter Audi 90 coupe forøvrig, heter kun Audi coupe. Audi 90 er en egen modell. trudde de het 90 coupe jeg;) men hva kan være galt når lysene ikke virker å sikringene har ikke gått å ikke pærene? Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Står vel feil i 95% av vognkortene rundt om.... Godt mulig lysbryteren har tatt kvelden da all belastning går igjennom der. Kan jo måle med et multimeter om det er spenning inn og ut av bryter for å starte et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Robin Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 jeg har hatt samme feilen som du prater om, det var lysbryteren. finner "ny" på skroten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 jeg har hatt samme feilen som du prater om, det var lysbryteren. finner "ny" på skroten ;) det gjorde jeg å:D så nå virker lysene igjen takk for hjelpen:) Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg