Gå til innhold

Morten's Passat 35i-prosjekt (Update på s.3)

Ranger emnet


MortenNilsen1989

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Lykter har kommi osv.. Men mista mye motivasjon idag.. Skulle ta av den siste delen på ene sideskjørtet, å der var det et stort rusthull i kanalen.. Er eu i Mai, å innen da må jeg få fiksa forstillinga, brekkwire, bremser rundtom og det helvetes rusthullet.. Kan like godt skrote den :(

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykter har kommi osv.. Men mista mye motivasjon idag.. Skulle ta av den siste delen på ene sideskjørtet, å der var det et stort rusthull i kanalen.. Er eu i Mai, å innen da må jeg få fiksa forstillinga, brekkwire, bremser rundtom og det helvetes rusthullet.. Kan like godt skrote den :(

 

Sett tilbake skjørtet å ta hullet etter eu kontrollen.kjøper deg litt tid med det på den måten.

men det finnes flere slike passater ute for salg som ikke koster skjorta.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett tilbake skjørtet å ta hullet etter eu kontrollen.kjøper deg litt tid med det på den måten.

men det finnes flere slike passater ute for salg som ikke koster skjorta.

 

Joa, men det ser litt dumt ut siden det bare var "bodykit" på den ene sia.. Det er ikke et farlig hull men likevel. Har sett etter delebiler, men problemet er å få dem frakta til meg, siden jeg ikke har BE.. + at jeg ikke har så mye penger, det er det største problemet.. Men blir den ikke fiksa innen Mai, så kan jeg bare fikse motoren på BMW'n, noe som er enklere., så jeg har bil i mellomtia..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har det skjedd litt her igjen!! Fått bilen på bukker å sett under + sjekka litt forstilling..+++++++ at nå starter BMW'n igjen :D

 

Men han jeg skulle hente delebilen hos gadd faen ikke å vente i 1 dag så jeg fikk tak i penger!!! Jævla rasshølet!!!! FAEN, nå rekker jeg aldri den HELVETES eu-kontrolldrithelvete!!! Siden jeg trenger en STV som både går å er eu-god. Faen i helvete..

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår