kommando Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 hei tenkte jeg skulle bytte ut de orginale baklysene mine (1996 sedan) med enten: SCHWARZE-LED-Rueckleuchten eller Rueckleuchten-Schwarz-Kristall. første spørsmål er, trenger jeg å tenke på noe spesiellt med tanke på installasjon når jeg har tåkebaklys på de gamle? andre spørsmål er, hvilke synes dere passer best på en nesten helt orginal stylet a4. takker Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 De siste var penest... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 ville satset på de siste med tanke på at bilen din er "nesten helt orginalt stylet" som du sier. eller så likte jeg faktisk de førse veldig godt. Men tror nok de siste vil se best ut på bilen;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 De siste ser ut som originale lyktene bare i sort, så da skal det ikke være noe problem med tilkobling og med tanke på det bakre tåkelyset. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 mm har en liten plan for hvordan biln skal se ut, er bare kompetanse det står på :P takk takk tror det blir de siste. ellers er jeg veldig spent på å bestille fra en nettside der jeg må bruke googletranslator for å forstå hva som står :P 1 år på ungdomsskolen med tysk er definitivt ikke nok til å skjønne alt. noen som har negative eller positive opplevelser fra carparts.de? Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Har handla fra dem før, da fikk jeg facelift frontlykter i stedet for baklykter, og de var ikke villige til å rette opp i etterkant. Tok også alt for lang tid før de sendte meg varene. Men lest litt varierende om den sjappa, noen er veldig fornøyde og andre ikke. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Har handla fra dem før, da fikk jeg facelift frontlykter i stedet for baklykter, og de var ikke villige til å rette opp i etterkant. Tok også alt for lang tid før de sendte meg varene. Men lest litt varierende om den sjappa, noen er veldig fornøyde og andre ikke. ouch den svir :/ virket som de hadde rimelige varer da. står jo også at det bare skal ta 1-3 dager leveringstid(i tyskland vel og merke). men har sendt mail til dem så får se på responsen før jeg trykker inn visanummeret mitt. Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg