Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 (endret) At de har V8 visste jeg ikke, men tenkte på å bygge om til RWD. Clioen var et svakt øyeblikk og Mercedesene veit ikke så mye om. Skal som sagt gå igjennom lista hjemme, se på PI'n ;) Edit: Audi Sx og Clio er fjerna! Endret November 9, 2009 av Ezpen Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Den lista der hører vel ikke hjemme noe sted. Åssen kan man godta s4 med awd og 4.2l v8 men m3 er ikke lov? Hvorfor er ikke evo, skyline osv lov når det er lov å bruke subaru? det har sniket seg inn en s-klasse volvo der også. Den lista her har mange feil etter min mening. Viss vi skal godta awd så er kun de bilene som kommer til å vinne. edit: dere posta mens jeg skrev... Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 At de har V8 visste jeg ikke, men tenkte på å bygge om til RWD.Clioen var et svakt øyeblikk og Mercedesene veit ikke så mye om. Skal som sagt gå igjennom lista hjemme, se på PI'n ;) Edit: Audi Sx og Clio er fjerna! Dessverre så går det ikke å bygge de om til RWD. De er og blir 4WD. Audi Touringcar ligger så vidt jeg veit i R2 klassa. Paugått S2000 er 4wd, så den må også vekk. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 der var det mange biler som ikke er touringcar ja.. har du noen gang sett en clio eller yaris i stcc?? kan nevne di mest aktuelle merkene i en touringklasse seat leon chevy cobalt ford focus honda civic evt prelude vauxal astra bmw 135 selv om det er over 2,5 liter bare noen jeg nevnte en touringcar består egentli av en kjip folkebil som alle har råd til men som er race rigga sånn som seat..men probleme i dette spillet er jo att det er lite med kjipe folkebiler som har 2 liters motor og lite hester så vi må se litt mellom fingrene..skal sette opp ei liste jeg og når jeg kommer hjem Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Viss bare skal ha med biler som har deltatt i btcc, stcc osv blir det en rimelig kjedlig... Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 som sagt, midlertidig liste! Har bare dratt lista utifra car-list, skal ta nøye gjennomgang av den hjemme seinere i dag! Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Viss bare skal ha med biler som har deltatt i btcc, stcc osv blir det en rimelig kjedlig... var ikke det jeg mente..tok bare ut noen eksempler på hva en touringcar er... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 legger ved noen linker..se og nyt:) dette er racing på sitt groveste http://www.youtube.com/watch?v=VlAE-Y9BoX0&feature=fvw er noe sånn som dette jeg prøver å få til Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 bmw er rota til alt ondt i touring Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Og det vil jeg hjelpe deg med! For vi har samma målet! Forresten, er det limit på max 8 pers på online kjøring? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Håper BMW 320 og Alfa Romeo 159 kommer som DLC. Men ja... Helt enig med deg her Daniel, det er denne typen biler som er touringcar... Men som du også har rett i, få kjipe biler som er med i Forza 3, så litt improvisasjon må til. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 jeg kan sette opp en liste med biler å regler for alt i denne cupen så ser vi om vi blir enige tilslutt..pga di bilvalgene vi har så blir jeg å sette ned pi en og littegrann så bilene ikke blir så besett raske og fwd er kjørende med.. kommer nytt reglemang og biler på side en etter kl 1700 idag Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Den er grei, jeg syns det er bra at vi har litt strenge regler så vi får like ytelser på bila våre =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 det jeg skal legge vekt på når jeg går igjenom lista med biler er følgene orginale data på spillet før mods: effekt vekt størrelse på bil størrelse i slagvolum på motor fwd og rwd og type bil håper lista faller ismak hos di fleste Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 det jeg skal legge vekt på når jeg går igjenom lista med biler er følgene orginale data på spillet før mods: effekt vekt størrelse på bil størrelse i slagvolum på motor fwd og rwd og type bil håper lista faller ismak hos di fleste Høres veldig bra ut... blir i hvertfall jevne biler på den måten. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg