lorien_oj Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Har et litt snodig problem. Har fjernlys når jeg vrir på bryteren men ikke kjørelys/nærlys. Har sjekka sikringer osv. Men ser ut til å være i orden. Noe forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hvilken modell? Noen årganger av civic har hatt problem med dårlige loddinger i kjørelysrele, slik at nærlys/kjørelys ikke funker. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorien_oj Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Takk for svar. Er en 92' lsi. Har ikke så greie på det her. Er dette noe jeg kan fikse selv, eller må den på verksted?? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Pærer? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorien_oj Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 (endret) Har prøvd å bytte pærer. Hjalp veldig lite ;) og hvor sitter releet?? Endret November 1, 2009 av lorien_oj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flaglien Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 det er bare og bytte kjørelysrelet hedde ded samma problemet på min civic,koster ikke så mye da slipper du og lodde, o,s,v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg