Stephroey Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hei, Jeg har en Audi A3 Ambition 1.9TDI 2004, plutseli en dag jeg skulle ut å kjøre kom der en merkeli lyd. Lyden kommer fra kupe viften tror jeg, merker lyden spesielt når jeg setter vifta på lavt turtall. Høres ut som den går tørt, men den kommer å går, litt merkelig. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 AC service kanskje, er vell hvert 4.-5. år, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephroey Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 jo, men den var på dette tidligere i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephroey Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephroey Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 I går kveld fjernet jeg hanskerommet, og fikk da bekreftet at det var kupe viften som støyer, bare ved å kakke bort i boksen kommer lyden. Da var spørsmåle, Hvordan kan jeg komme til viften for å smøre? Noen som har vært bort i noe lignende? Takk for alle svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Sannsynligvis er dette lagerne i vifta som er utslitt. Da må du bytte hele vifta...Kommer du ikke til vifta bak hanskerommet? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephroey Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jo, har kommet til nå. Var mye enklere enn jeg trodde. Ny vifte er bestillt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg