Zimmern86 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Dette gjelder en mercedes 220D 1997 modell. Har deffekt dieslpumpe som jeg har kjørt rundt med. funket fint idag, men etter jobb så skulle jeg starte den, og den startet på 1 forsøk, da gikk den på tomgang, helt til den døde. Fikk startet opp ijenn, kjørte ca 20 meter, da døde den ut, lyste EPC lampen. Den vil nå ikke starte, når jeg vrir om nøkkelen, så kynner den bare, ingen antydning til start. Hva kan ha skjedd? Har bestilt nå dieselpumpe, får den sikkert på mandagen, da skal den inn på verksted å bytte dieselpumpe. skulle lete etter delenr på pumpen, så tok av plastikken til "eksosen" og der var det mye sot og koks. Trur dere at den starter da, noen erfaringer? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Bump.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg