TOPPSPEED Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Fikk et lite problen nå, driver med det samme. men når jeg tok av bremseskiva gikk håndbrekket ut i låst stilling og jeg får det ikke tilbake igjen, og da går ikke bremseskiva på. noen som vet hva jeg skal gjøre? sliter åsså med å få inn igjen hjulboltene, muttertrekkeren klarer ikke få de på plass. Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Fikk et lite problen nå, driver med det samme. men når jeg tok av bremseskiva gikk håndbrekket ut i låst stilling og jeg får det ikke tilbake igjen, og da går ikke bremseskiva på. noen som vet hva jeg skal gjøre? sliter åsså med å få inn igjen hjulboltene, muttertrekkeren klarer ikke få de på plass. Slakk wirene inne i bilen, prøvd det? Nå er ikke nødvendigvis en muttertrekker så sterk, kommer litt ann på hvilken type du har. Om det er biltema så er den svak. Men uansett, er bare å fortsette for hånd da. Bruk et rør på latmansen eller skralla så får du hvertfall nok moment. Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 JA har fått det til nå:D var bare jeg som rotet det til litt i starten hehe Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane2 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Se der ja=) Godt du fikk det til!Var vel kanskje ikke så vanskelig som du trodde?Med litt tålmodighet og litt innsikt så går det meste :happyhappy: Hehe var greit å bli ferdig. Var faktisk mye enkelere enn jeg trodde ja. Når men først veit hvordan man skal gjøre det, så er det enkelt. Ble litt mye spørring, men nå veit jeg det i hvert fall hvordan det gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Jeg tok de bare inn og klemte litt med en tang så de satt litt, åsså la jeg på noen skiver på framsiden og dro til med skralle. da slapp jeg å banke fra baksiden. Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane2 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 okey. Var vel det daain83 også nevnte. Sikkert enklere sånn som dere har gjort. Var ikke så vanskelig å banke de inn fra baksiden, men litt kronglete var det kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg