ccb Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Kan noen modde en Mitsubishi Galant?? Da mener jeg skikkelige greier :) Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by ccb Kan noen modde en Mitsubishi Galant?? Da mener jeg skikkelige greier :) Holder det ikke med den jeg lagde til deg a:) hehe.. det er en stund siden det nå:) sweet.. bruker den fortsatt ser jeg:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 hehe, husker det ;) Men hva mener du med "bruker den fortsatt"? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by bjaa hehe, husker det ;) Men hva mener du med "bruker den fortsatt"? se i avataren hans da:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Gammel, men god. Originalen Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Gammel, men god. Originalen Tøff bil, men den hadde vært enda bedre hvis hjula rakk ned i bakken...;) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Finepix Tøff bil, men den hadde vært enda bedre hvis hjula rakk ned i bakken...;) Riktig:) styling skal aldri gå nedenfor felgen:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Joda, er klar over at hjula kom en smule langt opp, men la oss bare si at felgene er kledde med 80-profil-dekk og at stylinga er holografisk. Er likevel bare et 10-minutters-prosjekt, så jeg tar det ikke så tungt. :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg