Monthy Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hei, har for tiden dårlig råd og bilen må på EU kontroll innen utgangen av November. Får ikke tatt kontrollen før i utgangen av november og tror ikke bilen går gjennom uten feil eller kun 1'er feil. Hva vil skje hvis jeg går inn i Desember måned og bilen er ikke EU godkjent? Vil jeg få noe form for Bot eller avskilting? Takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Du får purrebrev om at du må få godkjent innen utgangen av desember. ingen annen reaksjon en dette ;) Venter du lenger, blir bilen begjært avskiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Du får automatisk utsatt EU-kontrollen med én mnd. Dvs at du har masse tid. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 det hørres jo greit ut. håndbremsen min er litt gåen. den holder bilen på plass i bakker men må dra spaken ganske langt før det skjer noe. vil jeg få feil på det? så fungerer heller ikke antispinn. Vil jeg få feil der og? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Antispinn skal ikke gi mangel, håndbremsen er en vurderingssak Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Da jeg hadde min bil på eukontroll, ble håndbremsen 2`er feil. Ikke fordi den måtte dras langt opp, men fordi det var mer enn 50% forskjell i kraft. Stramma masse på den ene vaieren. Ikke nok, så jeg shimsa litt med noen skiver og bang, der ble godkjent :D Så jeg tror ikke det har noe å si om de må dra brekket langt opp, så lenge den faktisk bremser det den skal bremse på hjulene.. Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Håndbrekket er nødbrems så den skal virke. Skal du få en måned ekstra må du ha tatt en kontroll først. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Håndbrekket er nødbrems så den skal virke. Skal du få en måned ekstra må du ha tatt en kontroll først. En ekstra måned får du helt automatisk,dette har ingen ting med om det et tatt en kontroll eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Da var saken løst. Bilen gikk gjennom med kun en(1) ener (1'er) feil. og det var skiltlyset. For min og alle andres beundring. Men tusen takk for hjelpen gutter :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Grattis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg