2fast Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 er det noen som har ein koni demper til ein sånn liggende forran.. å ein bensin trykk regularor te s4 eller 2.2 turbo motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 er det ingen som har eller veit om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Desverre. Men jeg har to helt ødelagte, lekke, Al-Ko-dempere liggende. Er garantert ikke brukt mere enn 306.000 kilometer. Men det er du helt sikkert ikke interressert i... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 tror kje det er noe for meg.. får vel bestille nye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Selv kjøpte jeg gule Koni (de fremre er justérbare i toppen) fra KraftSone i Sarpsborg, men de skulle ha 1800 kroner PER STYKK foran, og en hundrings mere bak. Men det fins garantert bedre tilbud en plass der ute, hvis man bare klarer å finne dem... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg