Armada Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 (endret) Da har jeg bestemt meg :D Blir disse felgene :D http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2593 Å dette senkesettet :D http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=4125 Endret Oktober 26, 2009 av Armada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tror de der blir helt greie, men ville nå ikke gått for hvite felger på en sølvgrå bil. Ser for meg at det kan bli litt skuddsår i leggen... Men hvis du finner en butikk som har dem inne så kan du jo kjøre innom og se om du ikke får lånt en å satt på siden bare så du får sett litt hvordan det vil bli... Syntes dette var litt tøft til corsa b, falt over det på google isted :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Schmidt ML 8x15 er råtøft på corsa;) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armada Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Takk for tilbakemeldingene :D send gjerne linker til non fete felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Her har du bilder av Schmidt Storm felgene, disse finnest i 8x16 og ser meeget bra ut på corsa ;) Eller så har du keskin kt1 felgene som oxo er nice disse får du i nesten alle bredder og riktig impress til corsa, skal selv ha meg noen slike Eller du kan gå for litt billigere Rh-Cup felgene, disse har jeg selv på min Corsa nr 2 med 195/45R15, dette går meget bra ann å kjøre med. Håper det kunne hjelpe deg ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armada Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Tror jeg har forelsket meg i KT1 Med matt svart senter :P å blank kant :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg