Cpt Kex Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hei! Vurderer å kjøpe en 2000 Chrysler Grand Voyager 2.5TD. Finnes det typiske feil jeg bør være obs på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Min beste kjøpshjelp må vel være å la være... Ok biler så lenge det funker, men for ett ræleverk når man må fikse noe. Min erfaring er vel fra de med ett par år ekstra på baken. Girkasser er vel svakhet, manuell som automat, og du kommer til å få feil på pkk hver gang på skeiv bremsevirkning håndbrekk. Ellers så er det vel elektriske svakheter på dem. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Og Dieselmotoren er ikke så mye å skryte av, VM-motor, italiensk ræl. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Manuell kassene er det lite problemer med. Denne modellen har skivebremser bak,kont om parkbremsarmene returnerer helt,man ser armen der wiren er festet bak på bremseskjoldet. Lytt etter unormale lyder fra motor,denne årsmodellen er ikke mest plaget,var mest i 96-97. Men kan bli slittasje på vippearmer/støtstenger,motor vil da gå litt hardere ev gi litt lyd. Kont forstilling for slakk i endeledd,bærekuler,ytre stablenker,indre stabstagforinger,dette er slitedeler,så normalt at dette kan skje. Elektrisk,få ev avlest feilminne. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg