slabbadask Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Heisann alle sammen her inne. Gikk nylig til innkjøp av en 2002 Peugeot 406 2.0 hdi og tenkte å få den litt nærmere bakken til sommeren. Tenkte jeg da skulle høre her inne om det er noen som har montert senkesett på denne typen bil før. Å eventuelt merke,pris og hvem som forhandler dette. Tenkte i første omgang kun på senkefjærer. Takk for alle svar på forhånd:) M.v.h Bård Christian Endret Oktober 18, 2009 av slabbadask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Har skiftet til Lesjoförs på min, det er sedan dog. Kjøpt hos jacob's autosupply, ligger vel på rundt 2-3k Den blir stivere og bedre å kjøre samtidig som komforten er like god. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsarve Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Har skiftet til Lesjoförs på min, det er sedan dog.Kjøpt hos jacob's autosupply, ligger vel på rundt 2-3k Den blir stivere og bedre å kjøre samtidig som komforten er like god. Hvor mye senket du bilen? Og byttet du bare fjærene eller ble det nye dempere og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 (endret) Hvor mye senket du bilen? Og byttet du bare fjærene eller ble det nye dempere og? Beklager sent svar, hehe. Er bare 40-40, det er fortsatt en liten glipp mellom dekk og skjerm med 17" som jeg ikke er så glad i å se, må ha folk baki for at den skal bli pent lav der etter min mening. Foran er den også litt høy, men det blir stuk med 40-40, tror den blir mest rett senket med 40-60, men da er det anbefalt å bytte dempere og. Jeg byttet kun fjører. Endret Januar 13, 2010 av SimenRawr Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg