Haansi Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takker for feedback folkens :) Den har virkelig blitt tatt hånd om som ungen min ja :) Men snuser på ny bil nå, så legges derfor ut for salg; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23062527 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atiram Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 jeg vil ha! : ( Siter # ///Magnusrc bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 98% av bildene virker ikke :( men fin bil av de jeg kan se:):) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Sier Frida Hammertime deg noe Hansi? ;) haha.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Jasså, du var på gatebil og gjorde folk misunnelige... jeg ble ihvertfall det :D Den er sykt strøken ass :) den skal du virkelig ha kredz for Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg