rallyeman Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har en del A4 avant deler igjen fra oppbygging av annen bil! Har b.l.a panser, dører, bakluke, mye annet duppedill! Har ikke helt oversikten, da delene ikke ligger hjemme, men send meg en mail hvis du trenger noe, så skal jeg sjekke om jeg har det! Selges gunstig da jeg skulle frigjort plassen! jonkevinnilsen@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Har original frontfanger og bakfanger med hengerfeste til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hei, de var så dårlige at de ble kasta.. Men har fortsatt panser og dører! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djj91 Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Hva skal du ha for panser, hvilken farge? Siter Why do i Beat My Meat? Bitch, That Sloppy ass Pussy a Starving Dog Wouldn't Eat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 hei, vilken model er dette? skulle hatt listene nederst på front dørene, men til 99 facelift. di brede listene nede. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 panser farge Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg