Gå til innhold

Mediatråden for Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Hansien

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bra bilde, men likevel kjedelig. Mangler vinkel og bilen er veldig midt i bildet. I tillegg er det veldig rett forfra.

 

Når det gjelder instillinger så er det helt greit. Lek deg litt mer med zoom, vinkel på bildet og vinkel på bilen.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilde, men likevel kjedelig. Mangler vinkel og bilen er veldig midt i bildet. I tillegg er det veldig rett forfra.

 

Når det gjelder instillinger så er det helt greit. Lek deg litt mer med zoom, vinkel på bildet og vinkel på bilen.

 

Takk for god kritikk :) Det skal jeg ta med meg videre!

Til informasjon så var det meningen at dette bildet skal være stilrent og enkelt, derav som du sier - litt kjedelig :)

Vinkelen har jeg valgt på grunnlag av at bilde skal være enkelt, altså. Få elementer.

Jeg syntes også Challerner´n har en hissig front og da går det ann og ta bildet rett forfra. I henhold til at bakgrunden er slett og ren, får man også en bedre effekt av at fronten er hissig.

 

Det er heller ikke "helt meg" og ha mye vinkling i bildene mine, da jeg holder meg til en "realistisk" og stilren holdning når jeg er ute og fotograferer i den virkelige verden også, så jeg er ikke helt vant med det. Men, ting er ment til og forandres :D

Endret av Oekern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når su skal ta stilrene bilder uten for mye vinkel Oekern, så bør du bruke virkemidler som zoom og apreture (blur) for å framheve hva du vil at folk skal se på i bildet. Slik som i det ene challenger-bildet der så har du utrolig mye plass som heller kunne blitt brukt til noe annet. Prøv også å ikke plassere bilen helt i midten av bildet, men kanskje dra den ut mot en av sidene. Reller rett og slett zoome inn slik at bilen utgjør mesteparten av bildet.

 

Eksempel:

 

4404905870_320c6bacc2.jpg

4407575234_7a30f344e6.jpg

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av min Sonic-blå S60R. Synes de kunne lagd en 05-07modell av S60R til Forza3 istedefor 2004 modellen som er med. Lakkerte lister og blinklys i speila, samt mye finere inni. Kanskje bagteller for noen, men for meg som er Volvo fan utgjør det mye forskjell :P

Forza12-1.jpg

Forza10-1.jpg

En annen ting er at baklyktene på denne bilen er dårlig tegna av Turn10, ser jo ingen detaljer eller no i dem så ikke lett å ta gode bilder bakfra på den.

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen litt eksperimentelle bilder, med bilen delvis borte bak curbs osv. To normale bilder til slutt...

 

4417736630_17fff90139.jpg

 

4416971859_6ab3d4b28c.jpg

 

4416972141_76faa6dea5.jpg

 

4417737318_d55f08573c.jpg

 

4416972005_65c4d89e4d.jpg

 

4417006525_f5b1310daa.jpg

 

Ble noe høy brightness på en par av bildene men..

Hva synes dere?

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår