janivar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hei.lurer på åssen girkasse som sitter i 740 gl 85mod.?og om den er brukenes til 740 tic.?takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nå er ikke volvokasser så avansert at det gjør noe. 4 gir M40 eller M45 4 gir m/ OD M46 5 gir med revers ved siden av 1. gir M47 5 gir med revers ved siden av 4. gir M90 Vennligst rett meg om feil, men tror det skal være rett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 det var visst en fem trinns kasse.lurer også på om denne passer på turbo bil?m90 er vel nyere enn 85 vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) hei.lurer på åssen girkasse som sitter i 740 gl 85mod.?og om den er brukenes til 740 tic.?takk for svar m47 om den er manuell tja, om du kjører veldig pent kan den vare en stund, men er ikke å anbefale... Dvs, har sett en del av disse slitt i stykker bak standard b230a, men har selv kjørt i to år på en standard m47 bak en trimmet b230fk. Overlevde fint i to år, og fungerte fint da jeg tok den ut. Kommer veldig ann på hvor sliten girkassa er, og hvordan du behandler den. Endret Oktober 14, 2009 av slitenvolvo Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 M45 er vel sterkes av de kassene som satt i den, den for du dogshift til også, så det burde holde. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 M45 er vel sterkes av de kassene som satt i den, den for du dogshift til også, så det burde holde. Men jeg tror ikke du får en m45 ned i en 740 uten å lage til ny mellomaksling ++. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 da er det nok en m47 som sitter i den da.håpe den holder til min tic da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 den holder den om du ikke skal gire så fort. trenger heller ikke clutche for hardt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg