Gå til innhold

Dobben: 02 Audi A4 тq

Ranger emnet


dobben

Anbefalte innlegg

Ja, syns også det er for lang tid. Mine bruker ca det samme. Dette er et irriteranes da jeg har xenon i langlysa, får aldri tid å blinke sikkelig på folk som feks kjører med langlysa mot meg og sånt, blir så irritert når folk ikke klarer skru de av når de møter andre biler.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det høres veldig greit ut. Men nå har jeg en ny regel. Hvis jeg ikke ha råd til å kjøpe noe ORDENTLIG så skal jeg ikke kjøpe noe. Slik som xenonkit......

 

Du vet ikke om noen som er god med sotefilm, aequitas? Jeg har fått et sånn pre-cut kit til alle rutene, men jeg tørr ikke å røre det, for da går det til faens.. :p

Endret av dobben

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakket ringene i grillen sort, og det ble kjempebra! :D

DSC03655.jpg

 

EDIT: Har foresten lakket resten av den øvre grillen matt svart, og skal legge ut et bilde av det om ikke så lenge! :D

 

EDIT: EDIT: Skal lakkere den underste krom-delen også idag!

Endret av dobben

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres veldig greit ut. Men nå har jeg en ny regel. Hvis jeg ikke ha råd til å kjøpe noe ORDENTLIG så skal jeg ikke kjøpe noe. Slik som xenonkit......

 

Du vet ikke om noen som er god med sotefilm, aequitas? Jeg har fått et sånn pre-cut kit til alle rutene, men jeg tørr ikke å røre det, for da går det til faens.. :p

 

Jeg vet om en kar som gjør det privat i Narvik, det sies at han skal være Nord-Norges beste med sotfilm:) Kan høre med broren min som fikk sota alle rutene på en Audi Stv. ;)

 

Ellers har vi jo f.eks chili her i Harstad;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men driver de med sotfilm til bil?

Ja du måre høre om han fyren i Narvik! :D

 

Det gjør de;) Skal høre med han:)

 

Han har ikke nummeret lengere, men han blir kalt "kina-Johnny":) Har du noen kontakter i området, kan du jo sjekke å høre om noen vet hvem det er;) Kan ikke hjelpe deg mer enn det dessverre :P

Endret av Slettet bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må jeg da også bytte svinghjul?

 

Er det noen som vet om det går ann å programere blinklysene foran til å lyse som "parklys"? Så at marvill hadde gjort dette på a3'en sin, og det var jæææævla pent!

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår