athevroy Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hei, Jeg kjøpte en Audi A4 1.6 Avant I juli, og like etter begynte lampa for motorelektronikk å lyse! Jeg hadde den inn hos Møller og de sa at katalysatoren var ødelagt. Jeg fikk ny katalysator hos Bilens Eksosanlegg i Oslo, men kort etter kom motorlampa på igjen! Jeg har vært hos Møller og de kan ikke finne noen andre feil bortsett fra at de fortsatt får feildiagnose på katalysator. Dette er til tross for at de på Bilens eksosanlegg har tested den og sier den virker som den skal. De har tilbudt meg en ny katalysator eller original katalysator men da må jeg betale ekstra. Jeg har ikke funnet noe annet feil på bilen, bortsett fra at den bruker litt olje(På Møller sier de at denne typen motor skal bruke litt olje) Jeg tok oljeskift på den etter jeg kjøpte den og skifte olje merke over til Castrol så jeg regnet med at dette er grunnen til at den brukte litt, men jeg måtte fylle på igjen forrige uke... Jeg lurer da altså på om det ofte har vært problemer med disse bilene og denne motorlampa som jeg ikke er klar over, om det kan være noe annet med bilen, eller om jeg bare skal få satt inn en ny katalysator igjen. Gutta på bilens eksosanlegg har advart meg og mener at det ikke er katalysatoren, men hvorfor klarer da ikke Møller å finne feilen?? Setter stor pris på svar, MVH, ARjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Og bilen går ellers akkurat som før? Dvs ingen forskjell bortsett fra lampen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athevroy Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ja det er ikke noen andre problemer med den, det eneste problemet er at lampa lyser. Men det er jo litt uberoligende å sitte å stirre på den når man kjører... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg