Severin Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Driver å skal bytte topppakning på min Xantia 1.9 TD men så vil ikke den bolten av.. Ettersom det er torx bolter er selvfølgelig sporet gåent. Noen som har noen lure triks på lur? Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Få taki en helt ny torx av godt merke, ikke biltema eller noe. Slå inn skikkelig etter å ha gjort godt reint i sporet, funker ikke dette må du prøve hakket større torx eller tolvkant-torx og slå inn. Funker ikke dette må du borre eller slipe av hodet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Slå inn en større torx eller umbraco...? Evt slipe av toppen av bolten slik at du får av toppen, så kan du vel nesten skru bolten ut for hånd etterpå... EDIT: Toppen av bolten som i hode på bolten=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 "Tolvkanttorx" heter forresten splines. Funker fett å slå på en sånn en. Gjort det mange ganger selv når jeg har fucka opp en torxskrue Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 prøvet det samme i går faktisk å det er jaggu ikke lett å finne noe til å mose inn i det ødelagte hullet. dem boltene er laget av noe knall hardt som eg ikke klarte å få feste i med et bits av div slag. eg endet opp med å borre ned i skruen, går fint det. eg målte ytterdimen på en bolt eg hadde tatt ut å borret med den dimensjonen ned i hode på bolten. pang sa det så løsnet den når eg var langt nok nede. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg slo inn større på en bolt jeg sleit med, funka det, men var ikke lett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg