Suvdal Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hehe, no problem. Bare å fortsette, så ska du få mere skryt :D ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by ArneBelinda Sånn ble det bak.... Ikke fornøyd med den "leppa", så den bli bytta ut etterhvert.... Synes fasongen ble meget bra, så jeg har lyst til å prøve meg på litt glassfiber "kopiering! WOW, det så jo kjempebra ut! Har du et bilde skrått bakfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Bilder har man jo selvfølgelig nok av, når man har lånt seg digitalkamera ;-) Det kan se ut som om pottene ligger helt inntil, men det gjør de ikke! Har faktisk ikke hørt at de slår oppi enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Du må jo vaske pottene inni oxo ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Suvdal Du må jo vaske pottene inni oxo ;) :D INNI?!?!? Det er vel for spesielt intresserte, hehe.... Men skulle gjerne hatt noen tips om noe "snabelstoff" å pusse kantene med. Har prøvd med Autosol, det hjalp litt, men det sitter noe så inni HÆ#%#%¤!!! Kjøpte potta brukt... Men men.... Gammal bil ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Spesiellt intresserte du.. Det må jo skinne inni og da.... :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Jeg tror nå egentlig at det ikke er noe blankt inni potta bortsett fra kanten. Du må i såfall gnikke veldig lenge ;) Tror nok også at Autosol er det beste å pusse dette med. Fangeren din ser meget bra ut nå. Jeg har som sagt tidligere lik bakpotte som deg og min flytter seg bittelitt sideveis. Kunne nok alltids ha fikset noe under bilen på opphenget, men jeg tar bare å dytter litt på den engang i blant. En kompis av meg hadde nylig sett bilen din i Lillestrøm. Han fortalte meg at det hadde begynnt å komme en del styla Bora'er. Jeg ble da litt nysjerrig og spurte da om det var noe spesielt han hadde sett. For min egen del ser jeg som regel bare en sjelden gang noen gamlinger som er ute å kjører Bora. Han fortalte meg da om en Sølvgrå Bora i Lillestrøm og jeg fant ganske raskt ut at det var din han siktet til. Jeg synes det var artig at han hadde lagt spesielt merke til bilen din siden jeg "kjenner" deg fra forumet. Synes det forresten var litt gøy at du vurderer Altezza lykter og er enig at det ser bedre ut på sølv biler enn på en del andre. Det eneste som er dumt at det er litt bannlyst av de hardcore "less is more" vw gutta. Vet ikke hva du synes om de lyktene som jeg har litt lyst på. Her har du i alle fall et bilde: Ønsker deg lykke til videre med bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by hercem Jeg tror nå egentlig at det ikke er noe blankt inni potta bortsett fra kanten. Du må i såfall gnikke veldig lenge ;) Tror nok også at Autosol er det beste å pusse dette med. Fangeren din ser meget bra ut nå. Jeg har som sagt tidligere lik bakpotte som deg og min flytter seg bittelitt sideveis. Kunne nok alltids ha fikset noe under bilen på opphenget, men jeg tar bare å dytter litt på den engang i blant. En kompis av meg hadde nylig sett bilen din i Lillestrøm. Han fortalte meg at det hadde begynnt å komme en del styla Bora'er. Jeg ble da litt nysjerrig og spurte da om det var noe spesielt han hadde sett. For min egen del ser jeg som regel bare en sjelden gang noen gamlinger som er ute å kjører Bora. Han fortalte meg da om en Sølvgrå Bora i Lillestrøm og jeg fant ganske raskt ut at det var din han siktet til. Jeg synes det var artig at han hadde lagt spesielt merke til bilen din siden jeg "kjenner" deg fra forumet. Synes det forresten var litt gøy at du vurderer Altezza lykter og er enig at det ser bedre ut på sølv biler enn på en del andre. Det eneste som er dumt at det er litt bannlyst av de hardcore "less is more" vw gutta. Vet ikke hva du synes om de lyktene som jeg har litt lyst på. Her har du i alle fall et bilde: Ønsker deg lykke til videre med bilen... Har vurdert de baklampene der også! Er VELDIG i tvil, Lexuslook lamper har alle snart... Og har sett på de der hos FK sine sider, men vet ikke om jeg får gjort om bestillingen min... Så vi får se... Ang sølv Bora'r i Lillestrøm, så er det en til som har det her med litt plastikk på. Men han har styling fra Caractere TROR jeg... Han har i allefall gjort mere med frontfangeren enn å bare bytte ut nederste "leppa". Den Bora'n er meget pen synes jeg... Tror han også har Lexuslook baklamper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Og ang frontlamper med AngelEyes, så er det vel sikkert noen som ikke synes bra om det. Men jeg synes det ser bra ut og skal ha de!!! Har kommet noen bilder av de på FK sine sider... Leveres i Oktober står det der da... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Når det gjelder baklyktene så syntes jeg de klart peneste er Hella sine kopiere av de orginale 2004 Jetta GLi baklyktene. Har tenkt på de selv. Fåes i rød/hvit og rød/sotet. Hella 2004 Jetta Style Tailight Set Red/Clear Hella 2004 Jetta Style Tailight Set Smoke/Clear Ellers er også FK sine Røde/hvite helt grei: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Da har endelig baklampene kommet og de er selvfølgelig montert... Ble veldig fornøyd med resultatet!!! Nå er det bare å vente på frontlampene med "angel eyes"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Synes bilen din ser skikkelig fin ut. Baklyktene passet bra ettersom du har en sølv bil. Hadde kanskje ikke passet like bra på samme bil med annen farge. Når kommer angel-lights da? En gang i Oktober? Bilens utseende er veldig clean. And I love it. Hadde liksom ikke passet med en halvmeters alu-vinge oppå bilen din. Gleder meg til å se Angel-Lights'ene på bilen. Bare legg ut masse bilder, bilder er bra :P . (Off Topic: Hvor i Bergen kjører du mest Boramannen? Flere bilder av bilen din? ) Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Dodgy Synes bilen din ser skikkelig fin ut. Baklyktene passet bra ettersom du har en sølv bil. Hadde kanskje ikke passet like bra på samme bil med annen farge. Når kommer angel-lights da? En gang i Oktober? Bilens utseende er veldig clean. And I love it. Hadde liksom ikke passet med en halvmeters alu-vinge oppå bilen din. Gleder meg til å se Angel-Lights'ene på bilen. Bare legg ut masse bilder, bilder er bra :P . (Off Topic: Hvor i Bergen kjører du mest Boramannen? Flere bilder av bilen din? ) Takker for det!! Angeleyes skal visstnok lanseres i løpet av Oktober fra FK til Bora'n i allefall, men har blitt utsatt noen ganger i løpet av året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 så greit ut det. ikke helt min smak, men mye penere en Lexus lyktene. Originally posted by Dodgy (Off Topic: Hvor i Bergen kjører du mest Boramannen? Flere bilder av bilen din? ) Kronstad-Blomstardalen og Kronstad-Åsane annenhver dag. Jobber begge steder. Har ikke noen bra bilder nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Synes baklamplene ser meget bra ut og jeg må si at jeg fikk ikke noe mindre lyst på de nå :) Skulle også likt å sett hvordan de ser ut når det er mørkt ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg