ArneBelinda Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 TROR jeg har full kontroll, hehe.... Vært å pussa litt på den idag, men tror ikke jeg får gjort noe mere med den før etter helgen :( Hadde et bittelite håp om å få på ferdiglakkert plastikk før Gatebiltreffet på Vålerbanen 22-23. Mai, men har droppa å tro på at det skal gå... Og som de sier "hastverk er lastverk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Husk å post bilder når du er ferdig. Skal du på Gatebil i Juli forresten? Hvis ja; så kan jeg jo ta en titt på det ferdige resultatet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 En bitteliten oppdatering... Går ikke så veldig fort dette, men... Har idag gjort forsøk nummer 2 på å få tettet hullene etter poppnaglene. 1.forsøk var ikke vellykket :( Limet jeg brukte festa ikke godt nok, så prøver nytt nå. Disse bildene er tatt for 10 min. siden på stuegulvet :cool: Ser fortsatt ut som om dette kan bli bra.. hehe :D Men ser for meg noen timer med pussing og sparkling :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Da er det på tide med en liten oppdatering vel... Bakleppa er lagt litt "på is" siden kona ble påkjørt bakfra sist lørdag. Hun sto stille i et kryss, med bremselys og blinklys!!! Var ikke store greiene, akkurat nok til å få ny fanger (sannsynligvis) og/eller ny lakk :) Men har istedenfor lagt på litt "soting" på rutene. Ble ganske så bra synes jeg, i allefall hvis man ikke titter atfor nøye ;) hehe... Ikke lett å få det 100% Tok etpar bilder med mobilen bare for å vise... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by ArneBelinda Jeg liker Bora tiltross for at jeg er BMW-entusiast, det negative er den svake motoren og feilhjulstrekk. Det blir den neste konebilen, det er jeg ganske sikker på. Sitter enderørene litt lavt? Fest dem lengre oppe eller sveis av litt av orginalrørene så ser det enda bedre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by ArneBelinda Men har istedenfor lagt på litt "soting" på rutene. Ble ganske så bra synes jeg, i allefall hvis man ikke titter atfor nøye ;) hehe... Ikke lett å få det 100% På avstand ser iallefall sotingen bra ut :) Tror faktisk at jeg møtte deg på veien i dag... Jeg har også Supersprint bakpotte og den har jeg bøyd opp ganske mye. Du nevnte etter Streetmeet på Obs Lillestrøm at jeg burde få senket Bora'en. Det har jeg nå fått gjort og du kan se resultatet i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Stemmer det "hercem", møtte deg på Leirsund ;) Var da på vei til Frogner der jeg skulle montere "sotinga" Grunnen til at "potta" mi henger i løse lufta er fordi jeg ikke har på den nederste leppa nå... Blir nok bra til slutt, ser bare litt rart ut nå :rolleyes: Resultatet av senkings på bilen din er blitt meget bra!!! Har selvfølgelig sett bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by JuIius Jeg liker Bora tiltross for at jeg er BMW-entusiast, det negative er den svake motoren og feilhjulstrekk. Det blir den neste konebilen, det er jeg ganske sikker på. Svak motor. Syntes min går greit jeg. 150hk i min og 170 i din? Chip'er jeg har jeg ca 190 og da tror jeg ikke du kjører så sinnsykt fra meg....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Da er det endelig klart for litt montering av nylakkert plastikk... TING TAR TID!!!! Bakleppa ble ikke 100%, men skal få sitte der til den detter fra hverandre eller blir for stygg.... Bestiller nok en ny/fabrikklaget, eller om jeg lager en ny en i glassfiber i løpet av vinteren... Men men... Dekslene til spredere får jeg litt seinere, da de ikke var bra nok lakkert. Bilder kommer i løpet av helgen... Må også bare få med at jeg har bestilt nye front og baklamper... Angel Eyes foran og Chrome look (lexus look) bak... Hei og hopp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by ArneBelinda Bilder kommer i løpet av helgen... Må også bare få med at jeg har bestilt nye front og baklamper... Angel Eyes foran og Chrome look (lexus look) bak... Er du sikker på at du vil ha lexux lykter bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by boramannen Er du sikker på at du vil ha lexux lykter bak? Heisann! Ja er i grunn det. Synes det ser bra ut på biler med sølvfarge... Er heller ikke så mye annet spennende synes jeg... Hva ville du valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Får spredere i hullene på sidene litt seinere, men sånn ser det ut foreløpig.... Sånn ble det bak.... Ikke fornøyd med den "leppa", så den bli bytta ut etterhvert.... Synes fasongen ble meget bra, så jeg har lyst til å prøve meg på litt glassfiber "kopiering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Blei faen meg pent :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Suvdal Blei faen meg pent :D MÅ jo bare takke for det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg