Gå til innhold

Kjøpt "ny" bil... VW Bora

Ranger emnet


ArneBelinda

Anbefalte innlegg

Heisann alle bilfan's!!!

Kjøpte ny bil på lørdagen som var (17/01-2004) Det er en 2001 modell Bora Highline, bildene er tatt av selger i butikken hvor bilen ble kjøpt.

Og bilen er jo 100% orginal (kanskje litt senket), for jeg har ikke fått den enda! Får den i løpet av uke 5 :D

Har jo selvfølgelig litt planer, og bilder kommer etterhvert som de blir utført!!

 

Bora_foran.jpg

Bora_bak.jpg

Bora_inni.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann! Det er nok "bare" 1,6 literen på 105 Hk. Er ikke lett å finne Bora med andre motoralternativer her til lands :( I allefall ikke til prisklassen jeg skulle ha bil til nå.

Artig å høre at flere har sansen for Bora'n!!!

Har lyst til å gjøre bare litt med den, da jeg synes den blir meget pen bare med senking og litt størrelse på felgene. Den skal visstnok være senket, og det følger med 18". Så det eneste jeg kunne tenkte meg å gjøre mer, er å kjøpe inn "leppene" til V6'en både foran og bak. Og selvfølgelig lakkere de i bilens farge, det blir nok også solfilm på rutene i en ikke veldig mørk utgave! Tror mye skal være gjort da!!!

Men selvfølgelig FLOTT med innspill fra allesammen!!! Takker for de som allerede har kommet!!!!

Og er jo SELVFØLGELIG medlem i VW-Audi club da dette er VW nr.6 for meg! :dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann BORA fan's!!!

Betalte 179.000,- for den ink reg og årsavgift 2004. Vet ikke om det er spesielt billig, men jeg kjøpte denne fordi jeg LENGE har prøvd å selge kona sin Ford Fiesta SPORT uten hell. Fikk "grei" innbyttepris der hvor denne Bora'n sto, så da var det ikkenoe å tenke på :D

Bilen har gått 56.000km, og er senket. MEN finner ikke papirer på det :mad: Det er vel greit å ha når man evt skal begynne med EU-kontroller o.l. Pluss at det fulgte med greie 18" med Falken dekk (selvfølgelig :) ) 225/40-18 mener jeg det var.

Skal prøve å få tatt noen bilder med skikkelig kamera i nærmeste fremtid...

Meget pene Bora'er dere har dere begge fra Bergen!!! Digg bil å kjøre... Har hatt Bora for 2-3 år siden også, var veldig fornøyd med den også!

 

Gamle bilen med TSW Air 18":

311c830f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår