Chrisdv Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Yo people :-) Trenger en billig bil nå som vinteren nærmer seg. Samma om den har gått ørtitusen, og har litt rust, vinduet ikke går ned osv... Bare motoren går og den funker, er jeg fornøyd. Grunnen er at jeg kjører rundt i en gammel volvo, som er langt ifra trygg og kjøre nå som det begynner og bli glatt (dårlige bremser, clutch osv. og den er ikke helt verdt og bruke penger på). Så da trenger jeg bare en billig dritt bil ut vinteren, da jeg skal kjøpe ny neste år :) Bor i Vestfold, rettere sagt Stokke, Tønsberg, så hvis noen her selger noe eller vet om noe :D Skrik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisdv Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Evt. om noen har en bil som de vil bytte mot en gammel Volvo 340 :P Kun gått 134.000 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Har en Mitsubishi Lancer 94mod som går for 10.000,- PM om interesse! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisdv Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Tenkte litt billigere :) Høres interresant ut altså, men tenkte litt mindre. Er kun for og ha ut vinteren. Samma om det er litt rust, litt feil, så lenge bilen går bra motor messig liksom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskogvoll Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Har en volvo 240 som er i god form, litt treg å starte pga svinghjulet men funker fordet. 7000 kr men går sikkert an å krangle litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg