TheXboxFreek Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hallo. Har tenkt til å kjøpe longboard og lurte på om jeg kunne få noen tips/råd ang. merker og diverse. :D Ønsker svar såklart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 hvis du ikke skal bruke det så FRYKTELIG aktivt (noe jeg ikke tror du skal siden du spør om merket) så er det egentlig bare å handle en pakke du synes er fet ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Aktivt og aktivt :P Skal jo såklart bruke det, men skal ikke falle sammen etter 10 ganger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvigen Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Kjøp et brett som er lavt, da vil du bli mindre sliten om du skater på lange strekk, og du vil få en bedra balanse på brette i nedoverbakker, og med stor fart, Jeg har selv sector 9 sidewinder, og kan ambefale dette. det er lavt, men ikke like lavt som eg downhill brett =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg