Richardac Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 (endret) Jeg skal bytte en foring i bakstillingen på min 93 mod corolla. Er denne grei å få av og på selv, eller er det vanskeligere enn det ser ut til. Hva heter denne foringen, og hvor kan jeg få tak i den? Er den bakerste på bildet der. Endret Oktober 12, 2009 av Margido fikset bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richardac Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg skal bytte en foring i bakstillingen på min 93 mod corolla. Er denne grei å få av og på selv, eller er det vanskeligere enn det ser ut til. Hva heter denne foringen, og hvor kan jeg få tak i den?Er den bakerste på bildet der. Der var det ikke mye bilde... hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richardac Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Måtte bytte hele staget, men det gikk jo veldig greit, så da er det problemet løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg