BOS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Er til dels veldig enig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idyll2010 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 er nu uenige i at rs-fangerene ikke er fint t denne bilen, så lure nu på om du har disse enda? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Å ja, da:) Kom med greit bud, så er de dine:) Har du flaks så kan du få med 2 stk bak fangere. Det spørs litt hva du byr:) Om de ikke blir solgt så lakkerer jeg bare gittere svart, så for de sitte på en stund. Den svarte blir jo bare en kone bil(lav budsjett bil). Ellers så har det kommet en 16v motor i garasjen:) Men hvordan finner jeg ut av motorkoder? Står der der KR, EV osv noe sted? Jeg finner nr, meg ikke disse bokstavene. Er jeg veldig dum?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idyll2010 Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 har sendt dæ pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Da er fangerene til den svarte bilen solgt, og sendt:) Hvilke type fangere bør jeg gå for nå?? Det er så vannvittig mye forskjellige på markedet. Jeg ønsker så likt 90 mod fangere som mulig, men hvem er best og finest passform??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Nå har det blitt noen timer på den svarte bilen. Har fått byttet og tilpasset fangere, fjernet alt av gamle kabler, fikset håndbrekk og masse annet småteri:) Så nå er det klar for å få litt lakk på bakluke, skjermbreddere og fangere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 må få tatt noen fler bilder da. Kult prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Gjerne fler bilder av den røde caben, tror jeg skal lakke min etterhvert, men lurer på om jeg skal gå for gull. Men Rødt er jo veldig fint. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 (endret) Her er det grillen som er skeiv Endret April 5, 2010 av BOS Fikset link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 (endret) [/img] Passformer = Ræva Endret April 5, 2010 av BOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 vil bare nevne at det er min 15" felger ved bruk av g60 bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 På den svarte så venter jeg på at ting skal bli lakkert. Den skulle egentlig vært klar, men ting tar tid. Er det noen som har et ratt som jeg kan sett i denne??? Gjengene har gått på bossen som sitter på den i dag. Er det noe som er intr. i felgene som sitter på den svarte? 15" RH cup, strøkne vil jeg påstå å si. Noen som har et cab trekk å selge? På den røde har det ikke skjeddd noen ting, blir bare brukt som den er. Så fort sommeren er over så blir denne plukket ned, og her er det myyye jobb. Har ikke helt bestemt meg for farge og stil, den første planen var å lakke den svart med clipper kit, men nå lurer jeg litt på rød og orginal fangere. Har en 16v motor stående som kanskje blir en gasser motor med ei lita vifte på:) Driver å sjekker litt rundt ang. dette:) Noen som har noen billige 14" eller 13" med brei kant å selge?? Noe som jeg kan bruke denne sommeren. Takker for alle råd og tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Vuderer å selge en av bilene eller kanskje begge. Kom med bud. Har også litt deler og en 16v motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 (endret) [/img]. Endret Februar 20, 2011 av BOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 (endret) [/img] [/img] Fikk endelig noe deler fra lakkering i dag. Dette skulle vært klart i slutten av mai. Endret August 23, 2010 av BOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg